Zarządzenie Nr 80/2024 Burmistrza Miasta Turku z dnia 8 maja 2024 r.
Zarządzenie Nr 80/2024
Burmistrza Miasta Turku
z dnia 8 maja 2024 r.
w sprawie zmiany Instrukcji obiegu dokumentów księgowych i kontroli finansowej w Urzędzie Miejskim w Turku.
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 609 ) oraz art. 4 i art. 10 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1
W Instrukcji obiegu dokumentów księgowych i kontroli finansowej w Urzędzie Miejskim w Turku stanowiącej załącznik do Zarządzenia Nr 120.9.2015 Burmistrza Miasta Turku z dnia 27 kwietnia 2015r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji obiegu dokumentów księgowych i kontroli finansowej w Urzędzie Miejskim w Turku zmienionej zarządzeniami Burmistrza Miasta Turku Nr 120.5.2016 z dnia 14 marca 2016r., Nr 120.18.2016 z dnia 6 grudnia 2016r., Nr 26/2017 z dnia 31stycznia 2017 r., Nr 53/2017 z dnia 21 marca 2017r., Nr 107/2017 z dnia 1 czerwca 2017 r., Nr 179/2017 z dnia 6 października 2017r., Nr 246/2017 z dnia 29 grudnia 2017r., Nr 60/2018 z dnia 9 kwietnia 2018r., Nr 79/2018 z dnia 21 maja 2018r., nr 8/2020 z dnia 9 stycznia 2020 r., nr 89/2020 z dnia 19 czerwca 2020 r., nr 39/2021 z dnia 11 marca 2021r., nr 103/2021 z dnia 13 sierpnia 2021 r., nr 153/2021 z dnia 28 października 2021 r., nr 182/2021 z dnia 10 grudnia 2021 r., nr 14/2022 z dnia 2 lutego 2022 r., nr 132/2022 z dnia 15 września 2022 r., nr 77/2023 z dnia 28 czerwca 2023 r. i nr 114/2023 z dnia 14 września 2023 r. załącznik nr 1 do Instrukcji obiegu dokumentów księgowych i kontroli finansowej w Urzędzie Miejskim w Turku otrzymuje brzmienie załącznika do niniejszego Zarządzenia.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam kierownikom oraz samodzielnym stanowiskom Urzędu Miejskiego w Turku.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Miasta Turku
Romuald Antosik
Załącznik do Zarządzenia Nr 80/2024
Burmistrza Miasta Turku z dnia 8 maja 2024 r.
Załącznik nr 1 do Instrukcji obiegu dokumentów księgowych i kontroli
finansowej w Urzędzie Miejskim w Turku
Wykaz osób odpowiedzialnych za dokonanie wstępnej oceny celowości i gospodarności zaciągania zobowiązań finansowych i dokonywania wydatków, za merytoryczne sprawdzenie dokumentów księgowych, sporządzanie umów i porozumień, rozliczanie dotacji na realizację zadań gminy zlecanych innym jednostkom, naliczanie zaangażowania wydatków budżetowych.
Zakres przedmiotowy zadania |
Stanowisko służbowe/ Imię i nazwisko |
Imię i nazwisko osoby upoważnionej do zastępstwa osoby z kol. 2 |
1. |
2. |
3. |
Z zakresu utrzymania administracji samorządowej i innych spraw z zakresu działania Urzędu Stanu Cywilnego i Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich |
Kierownik Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich |
Marcin Przybył Sylwia Perlińska |
Z zakresu inwestycji i innych spraw z zakresu działania Wydziału Inwestycji |
Kierownik Wydziału Inwestycji |
Barbara Rulka Teresa Piskuła |
Z zakresu gospodarki komunalnej, ochrony środowiska, odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, nadzoru nad spółkami komunalnymi innych spraw z zakresu działania Wydziału Inżynierii Miejskiej |
Kierownik Wydziału Inżynierii Miejskiej |
z zakresu odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych - Monika Bujała, Aneta Miśkiewicz w pozostałym zakresie – Paulina Tomczyk, Dorota Włodarczyk, Sylwia Wojtczak. |
Z zakresu gospodarki nieruchomościami, mieszkaniowej, przestrzennej i innych spraw z zakresu działania Wydziału Mienia Komunalnego |
Kierownik Wydziału Mienia Komunalnego |
z zakresu gospodarki. mieszkaniowej - Monika Włodarczyk w pozostałym zakresie - Magdalena Janik |
Z zakresu pozyskiwania środków zewnętrznych, promocji miasta, strategii miasta i innych spraw z zakresu działania Wydziału Strategii i Rozwoju |
Kierownik Wydziału Strategii i Rozwoju |
Anna Michalak |
Z zakresu ochrony zdrowia, opieki społecznej, oświaty, edukacyjnej opieki wychowawczej i innych spraw z zakresu działania Wydziału Spraw Społecznych |
Kierownik Wydziału Spraw Społecznych |
Edyta Kacprzak - Potyralska |
Z zakresu przyznawania i wypłaty świadczeń rodzinnych, dodatków mieszkaniowych, stypendiów szkolnych i innych spraw z zakresu działania Wydziału Świadczeń Rodzinnych |
Kierownik Wydziału Świadczeń Rodzinnych |
Magdalena Mrugas |
Z zakresu poboru podatków i opłat lokalnych, wyemitowanych obligacji, zaciągniętych pożyczek i innych spraw z zakresu działania Wydziału Finansowo-Budżetowego |
Kierownik Wydziału Finansowo-Budżetowego Skarbnik Miasta |
Dorota Plicha |
Z zakresu obsługi Tureckiego Inkubatora Przedsiębiorczości i innych spraw z zakresu działania Centrum Obsługi Inwestora |
Kierownik Centrum Obsługi Inwestora |
Olga Przybył |
Z zakresu zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa publicznego |
Edward Dominiak Samodzielne stanowisko |
|
Z zakresu ochrony p-poż, obrony cywilnej, spraw wojskowych, spraw obronnych, bhp, informacji niejawnych |
Edward Dominiak Samodzielne stanowisko
|
|
Z zakresu archiwum zakładowego |
Kinga Spioch Samodzielne stanowisko |
|
W razie nieobecności wyżej wymienionych osób kompetencje w zakresie kontroli merytorycznej zostaną przekazane przez Burmistrza Miasta lub właściwego rzeczowo (zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym UM) Zastępcę Burmistrza, w formie pisemnego upoważnienia, innemu pracownikowi, a w przypadku braku takiego upoważnienia kompetencje te wykonywać będą Burmistrz lub Zastępcy Burmistrza.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Krzysztof Musidlak Data wytworzenia:
09 maj 2024
Osoba dodająca informacje
Barbara Feliniak Data publikacji:
09 maj 2024, godz. 14:57
Osoba aktualizująca informacje
Barbara Feliniak Data aktualizacji:
09 maj 2024, godz. 15:00