Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Turku

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Nabór na stanowisko Kierownika Wydziału Inwestycji

INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO KIEROWNICZE URZĘDNICZE
KIEROWNIKA W WYDZIALE INWESTYCJI W URZĘDZIE MIEJSKIM W TURKU

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Katarzyna Fret- Płóciennik zamieszkała w Turku.

 

UZASADNIENIE DOKONANEGO WYBORU:

 

Pani Katarzyna Fret - Płóciennik spełniła wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze na stanowisko Kierownika w Wydziale Inwestycji w Urzędzie Miejskim w Turku. Posiada odpowiednie kwalifikacje, wiedzę i umiejętności do prawidłowej realizacji zadań oraz predyspozycje do pracy na wskazanym stanowisku.

 

Burmistrz Miasta

Romuald Antosik

 

 


LISTA KANDYDATÓW ZAKWALIFIKOWANYCH DO II ETAPU NABORU NA WOLNE STANOWISKO KIEROWNICZE URZĘDNICZE

Kierownika w Wydziale Inwestycji
w Urzędzie Miejskim w Turku

Informujemy, że w wyniku wstępnej analizy i ocen ofert na ww. stanowisko do następnego etapu naboru zakwalifikowali się następujący kandydaci:

Lp.

Nazwisko i imię

1

Fret–Płóciennik Katarzyna

2

Michałkiewicz Justyna

3

Okońska Justyna

Turek, dnia 2 sierpnia 2024 r.

 

PRZEWODNICZĄCA KOMISJI

Joanna Misiak Kędziora

 


OGŁOSZENIE
BURMISTRZ MIASTA TURKU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE W URZĘDZIE MIEJSKIM W TURKU

 

  1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski w Turku, ul. Kaliska 59.
  2. Stanowisko pracy: Kierownik Wydziału Inwestycji
  3. Stanowisko urzędnicze: Kierownik Wydziału
  4. Wymagania:
1) Niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe 1 lub 2 stopnia, preferowane kierunki inżynierskie,
  6. co najmniej 3 letni staż pracy.
2) Dodatkowe:

1)    Znajomość przepisów:

a)    ustawa Prawo budowlane i rozporządzeń pokrewnych,

b)    ustawa Prawo zamówień publicznych,

c)    ustawa o dostępie do informacji publicznej,

d)    ustawa Kodeks postępowania administracyjnego,

e)    ustawa o samorządzie gminnym.

2) uprawnienia budowlane elektryczne umożliwiające projektowanie obiektu budowlanego lub kierowanie robotami budowlanymi przy wykonywaniu: sieci elektrycznych, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, kolejowych, sieci trakcyjnych lub uprawnienia budowlane drogowe do projektowania obiektów budowlanych lub kierowania robotami budowlanymi związanymi
z następującymi obiektami budowlanymi: drogi w rozumieniu przepisów o drogach publicznych, drogi dla ruchu

preferowane wykształcenie techniczne (w szczególności architektura, budownictwo lądowe, instalacje sanitarne),

3) Doświadczenie zawodowe w nadzorze nad realizacją procesów inwestycyjnych 
i w opracowaniu dokumentacji przetargowej,

4) Odporność na stres,

5) Zdolność podejmowania decyzji,

6) kompetencje osobiste i społeczne: komunikatywność, umiejętność prowadzenia    negocjacji, zorientowanie na rezultaty pracy,

7) Prawo jazdy kat. B.

  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje między innymi:
  1. kierowanie bieżącą działalnością  podległego wydziału, a w szczególności: właściwy podział pracy podległych pracowników,
  2. nadzorowanie i egzekwowanie sprawnego, terminowego i rzetelnego wykonania obowiązków przez podległych pracowników,
  3. przedkładanie projektów uchwał Burmistrzowi i Radzie Miejskiej z zakresu realizowanych zadań,
  4. koordynowanie wykonawstwa inwestycji na terenie Gminy i zapewnienie prawidłowego przebiegu realizacji zadań w tym zakresie;
  5. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
  6. Współpraca z innymi samorządami terytorialnymi w zakresie finansowania wspólnych zadań inwestycyjnych;
  7. współpraca przy opracowywaniu wieloletnich i rocznych propozycji planu inwestycyjnego;
  8.  prowadzenie spraw związanych z budżetem gminy w części dotyczącej prowadzonych zadań.
  9. współpraca z wykonawcami umów, inicjowanie spotkań z wykonawcami w przypadku stwierdzenia opóźnień w realizacji inwestycji;
  10. współpraca z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego, a w szczególności:
a) uczestnictwo w naradach koordynacyjnych,
b) dokonywanie ze służbami eksploatacyjnymi odbiorów częściowych i końcowych (inwentaryzacja powykonawcza);
  1. współdziałanie z wykonawcami w zakresie gromadzenia materiałów niezbędnych do sporządzania obowiązującej sprawozdawczości w zakresie inwestycji;
  2. współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie prowadzonych spraw
  3. sporządzanie sprawozdań i informacji z realizacji zadań wydziału,
  4. udział w naradach koordynacyjnych na budowie oraz  w komisjach odbiorowych prowadzonych zadań.
  5. wydawanie kierownikom budowy lub robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawianie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów, oraz urządzeń technicznych;
  6. żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę;
  7.  nadzór nad sporządzaniem dowodów księgowych ,,OT” i „PT”, przekazywaniem środków trwałych powstałych w wyniku zrealizowania inwestycji na majątek gminy i innych użytkowników.
  8. udział w pracach komisji przetargowej w postępowaniu na wybór wykonawcy prac realizowanych w ramach procesów inwestycyjnych i zadań remontowych,
  9. przygotowywanie projektów odpowiedzi na zgłaszane interpelacje, wnioski, udostępnianie informacji publicznych  w zakresie prowadzonych spraw.
  10. realizowanie  innych zadań zleconych przez przełożonego.

 

        6.   Warunki zatrudnienia i pracy:
1)   podstawa nawiązania stosunku pracy – umowa o pracę,
2)   wymiar czasu pracy – pełny etat – 40 godz. tygodniowo,
3) praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych, stanowisko nieprzystosowane dla osób niesprawnych ruchowo, biuro na piętrze budynku bez windy, potrzeba przemieszczania się po schodach.
        7. Informacja dot. wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych
(w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych).

Informujemy, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej  6%.

 

         8.   Wymagane dokumenty składane wraz z ofertą:

1) Niezbędne
  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania na stronie www.bip.miastoturek.pl
  2. kopie dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie
    o stanie odbytych studiów)
  3. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
    z pełni praw publicznych,
  4. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o stanie zdrowia (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na wstępne badania lekarskie),
  5. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  6. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych obowiązany jest do złożenia wraz z wymienionymi dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Wzory oświadczeń kandydata ubiegającego się o stanowisko urzędnicze do pobrania na stronie www.bip.miastoturek.pl

 

2) Dodatkowe:

  1. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
    w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury zatrudnienia,
  2. kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zawodowe.

 

        9.  Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:
Do dnia 31 lipca 2024 roku, do godz. 14.00, Urząd Miejski w Turku, 62-700 Turek,  
ul. Kaliska 59, Biuro Obsługi Klienta (BOK), Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko kierownika  w Wydziale Inwestycji ”.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Turku po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Nabór będzie przeprowadzony w dwóch etapach we wskazanych terminach:

  1. Dnia 2 sierpnia 2024 roku - sprawdzenie warunków formalnych oraz wstępna ocena merytoryczna złożonych ofert.
  2. Dnia 7 sierpnia 2024 roku w sali konferencyjnej im. SOLIDARNOŚCI,
    (II piętro, pok. 201) w Urzędzie Miejskim w Turku przeprowadzona zostanie rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, którzy pozytywnie przeszli  I etap naboru. Do dnia
     6 sierpnia 2024 r. kandydaci zobowiązani są do uzgodnienia godziny rozmowy kwalifikacyjnej pod nr tel. (63) 289 61 14.

Oferty niekompletne  i niespełniające wymogów oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Terminem złożenia  dokumentów jest termin ich wpływu do Urzędu Miejskiego w Turku.

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.miastoturek.pl) i tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego.

 

 

                                                                


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ogloszenie-o-naborze (DOC, 80.50Kb) 2024-07-17 13:32:10 27
Regulamin naboru na wolne stanowisko urzednicze (DOC, 50.50Kb) 2024-07-17 13:06:04 10
Zarządzenie (DOC, 36.00Kb) 2024-07-17 13:06:04 21
Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Ogłoszenie o naborze (DOC, 81.00Kb) 2024-07-17 13:06:04 8

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Karolina Graczyk
Sylwia Perlińska

Data wytworzenia:
17 lip 2024

Osoba dodająca informacje

Barbara Feliniak

Data publikacji:
17 lip 2024, godz. 13:06

Osoba aktualizująca informacje

Barbara Feliniak

Data aktualizacji:
29 sie 2024, godz. 09:03