Usługa polegająca na doradztwie w obszarze dostępności cyfrowej w zakresie zaprojektowania i wykonania nowej strony internetowej Gminy Miejskiej Turek, zgodnej ze standardem WCAG 2.1.
Turek, dnia 24 stycznia 2023r.
Znak sprawy: BSS.042.14.22
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Zamawiający
Gmina Miejska Turek
ul. Kaliska 59, 62-700 Turek
NIP 668-193-04-98
Tel.: + 48 63 289 61 84, 63 289 61 41
Faks: +48 63 289 61 59
Godziny pracy: poniedziałek-piątek od 7:15 do 15:15
zaprasza do złożenia ofert na:
- Przedmiot zamówienia:
Usługa polegająca na doradztwie w obszarze dostępności cyfrowej w zakresie zaprojektowania i wykonania nowej strony internetowej Gminy Miejskiej Turek, zgodnej ze standardem WCAG 2.1.
Świadczona usługa doradcza obejmować będzie w szczególności:
- doradztwo merytoryczne i techniczne w zakresie zaprojektowania, wyboru rozwiązań technicznych, budowy i obsługi nowej strony internetowej Gminy Miejskiej Turek zgodnej ze standardem WCAG 2.1 (m.in. zaproponowanie najbardziej optymalnych rozwiązań itp.),
- przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia w postępowaniu na wybór wykonawcy usługi polegającej na wykonaniu i wdrożeniu nowej strony internetowej,
Usługa doradcza realizowana będzie w ramach przedsięwzięcia grantowego „Poprawa dostępności w budynkach Urzędu Miejskiego w Turku”, finansowanego w ramach projektu „Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
- Termin realizacji zamówienia
Do 24 marca 2023r,
- Miejsce termin i forma złożenia oferty
- Ofertę wraz z załącznikami należy sporządzić zgodnie z treścią formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz pozostałych załączników do oferty.
- Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 9 lutego 2023r.:
- w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem posłańca, Poczty Polskiej lub przesyłką kurierską na adres siedziby zamawiającego: Urząd Miejski w Turku, 62-700 Turek, ul. Kaliska 59
lub
- w formie elektronicznej w postaci czytelnych cyfrowych skanów wypełnionej i podpisanej pisemnej wersji oferty wraz z załącznikami, na adres poczty elektronicznej zamawiającego: malgorzata.pieta@miastoturek.pl . Oferta złożona elektronicznie powinna być zabezpieczona hasłem. Hasło należy dosłać elektronicznie w dniu 10 lutego 2023, do godz. 12.00.
- W przypadku złożenia oferty w formie pisemnej, liczy się data wpływu oferty do siedziby zamawiającego, a nie data nadania przesyłki. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Zapytanie ofertowe usługa doradztwa cyfrowego „Poprawa dostępności w budynkach Urzędu Miejskiego w Turku” – nie otwierać przed dniem 10 lutego 2023r., godz. 12.00.”
- Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po upływie wskazanego w pkt. IV.2 terminu nie będą rozpatrywane i oceniane.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Termin związania z ofertą – 30 dni (bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania oferty).
- Ocena złożonych w terminie i nie podlegających odrzuceniu ofert zostanie dokonana od dnia 13 lutego 2023 r. a wynik zapytania ofertowego i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony najpóźniej do dnia 28 lutego 2023r. na stronie internetowej zamawiającego www.bip.miastoturek.pl (zakładka zamówienia publiczne / zamówienia poniżej progu stosowania ustawy PZP) a także przekazany bezpośrednio wykonawcom za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- W toku czynności badania i oceny dopuszczonych ofert zamawiający może żądać od wykonawców udzielenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Warunki płatności
Termin płatności ustala się na 14 dni licząc od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. Podstawą do wystawienia faktury/rachunku będzie podpisany przez obie strony protokół zdawczo – odbiorczy.
- Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowych:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na doradztwie w obszarze dostępności cyfrowej dla jednostki sektora finansów publicznych.
- Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji:
- Kryterium 1: Cena oferty – waga 70 %
Maksymalna liczba punktów do uzyskania – 70 pkt
Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów ofercie, która zaoferuje najniższą wartość w zakresie powyższego kryterium.
Wartość kryterium dla pozostałych ofert będzie obliczana według następującego algorytmu:
Cena minimalna / cena oferty badanej x 70 = liczba uzyskanych punktów.
Cena minimalna – oferta z najniższą ceną spośród wszystkich ocenianych ofert.
- Kryterium 2: Doświadczenie – waga 30 %
Maksymalna liczba punktów do uzyskania – 30 pkt.
Punkty w ramach tego kryterium przyznawane będą według następujących zasad:
Jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał:
- 2 usługi polegające na doradztwie w obszarze dostępności cyfrowej dla jednostki sektora finansów publicznych - Zamawiający przyzna 10 pkt.
- 3 usługi polegające na doradztwie w obszarze dostępności cyfrowej dla jednostki sektora finansów publicznych – Zamawiający przyzna 20 pkt.
- 4 usługi polegające na doradztwie w obszarze dostępności cyfrowej dla jednostki sektora finansów publicznych – Zamawiający przyzna 30 pkt.
VIII. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcą
Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcą ze strony Zamawiającego jest:
Małgorzata Pięta – w sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia
tel. 63 289 61 43
email: malgorzata.pieta@miastoturek.pl
- Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami, z uwzględnieniem potrzeb i specyfiki przedmiotowego zamówienia.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz wariantowych.
- Cena oferty jest ceną ryczałtową (nie ulega zmianie w trakcie realizacji umowy), musi zawierać wszystkie narzuty i podatki oraz zostać podana w formularzu ofertowym w kwocie brutto cyfrowo i słownie. W związku z tym, że cena ofertowa powinna uwzględniać wszystkie koszty jakie będzie zobowiązany ponieść Wykonawca w celu rzetelnego wykonania przedmiotu zamówienia, ewentualne skutki błędów w wyliczeniu ceny wykonania zamówienia, wynikające z nieuwzględnienia okoliczności cenotwórczych obciążać będą Wykonawcę.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, zamawiający przedłuży termin składania ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego unieważnienia postępowania bez podania przyczyny oraz do zmiany lub odwołania warunków postępowania, o czym poinformuje na stronie www.bip.miastoturek.pl.
- Jeżeli oferta wraz z załącznikami zostanie złożona przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy, wówczas do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo Wykonawcy, stanowiące umocowanie dla jego pełnomocnika do działania w toku postępowania o udzielenie zamówienia w jego imieniu, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa i podpisane przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
- W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia i inne informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywać mogą, poza wyjątkami przewidzianymi w treści niniejszego zapytania ofertowego, pocztą elektroniczną, pisemnie lub faksem.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zał. 1. FORMULARZ OFERTY (DOC, 139.50Kb) | 2023-01-24 12:58:46 | 3 | |
zał. 2. WYKAZ USŁUG (DOC, 129.50Kb) | 2023-01-24 12:58:46 | 3 | |
zał. 3. WZÓR UMOWY (DOC, 171.00Kb) | 2023-01-24 12:58:46 | 4 | |
Zapytanie - doradztwo cyfrowe (DOC, 151.00Kb) | 2023-01-24 12:58:46 | 6 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Małgorzata Pięta Data wytworzenia:
24 sty 2023
Osoba dodająca informacje
Krzysztof Grzelka Data publikacji:
24 sty 2023, godz. 12:58
Osoba aktualizująca informacje
Krzysztof Grzelka Data aktualizacji:
24 sty 2023, godz. 13:07