Zarządzenie Nr 10/2021 Burmistrza Miasta Turku z dnia 18 stycznia 2021 r.
Zarządzenie Nr 10 / 2021
Burmistrza Miasta Turku
z dnia 18 stycznia 2021 r.
w sprawie konsultacji projektu uchwały Rady Miejskiej Turku zmieniającego uchwałę nr IX/75/19 Rady Miejskiej Turku z dnia 19 czerwca 2019 roku w sprawie określenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713), art. 5a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057) oraz § 2 ust. 3 Uchwały Nr XLI/360/10 Rady Miejskiej Turku z dnia 16 września 2010 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji zarządzam, co następuje:
§ 1
- Zarządza się przeprowadzenie konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie prowadzącymi działalność statutową na terenie Gminy Miejskiej Turek w przedmiocie uchwały.
- Przedmiotem konsultacji jest projekt uchwały Rady Miejskiej Turku zmieniający uchwałę nr IX/75/19 Rady Miejskiej Turku z dnia 19 czerwca 2019 roku w sprawie określenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Określa się:
- termin rozpoczęcia konsultacji na dzień: 18 stycznia 2021 r.
- termin zakończenia konsultacji na dzień: 27 stycznia 2021 r.
§ 3
- Konsultacje mają formę składania pisemnych opinii lub uwag na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zarządzenia.
- Formularz zgłoszenia opinii lub uwag należy składać droga pocztową, elektroniczną lub bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Turku w Biurze Obsługi Klienta, ul. Kaliska 59, w terminie określonym w § 2.
- Informacja o konsultacjach jest zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Turku.
§ 4
- Konsultacje przeprowadza się w celu poznania opinii lub uwag na temat ww. projektu uchwały.
- W procesie konsultacji będą rozpatrywane uzasadnione propozycje zmian. Wynik konsultacji ma charakter opiniodawczy i nie jest wiążący.
- Konsultacje uznaje się za ważne bez względu na liczbę uczestniczących w nich podmiotów.
§ 5
Treść ogłoszenia o konsultacji projektu uchwały Rady Miejskiej Turku zmieniającego uchwałę nr IX/75/19 Rady Miejskiej Turku z dnia 19 czerwca 2019 roku w sprawie określenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zarządzenia.
§ 6
- Z przebiegu konsultacji zostanie sporządzony protokół. Wyniki konsultacji zostaną opublikowane na stronie internetowej Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń.
- Za przygotowanie i przeprowadzenie konsultacji odpowiada Wydział Inżynierii Miejskiej Urzędu Miejskiego w Turku.
§ 7
Wykonanie zarządzenia powierza się Zastępcy Burmistrza ds. gospodarczych.
§ 8
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Romuald Antosik
Burmistrz Miasta Turku
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zarządzenie 10.2021 (DOCX, 23.98Kb) | 2021-01-18 15:07:18 | 8 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Marta Woszczyk-Janiak Data wytworzenia:
18 sty 2021
Osoba dodająca informacje
Anna Michalak Data publikacji:
18 sty 2021, godz. 15:07
Osoba aktualizująca informacje
Anna Michalak Data aktualizacji:
18 sty 2021, godz. 15:07