Zarządzenie Nr 12/2021 Burmistrza Miasta Turku z dnia 18 stycznia 2021 r.
ZARZĄDZENIE NR 12/2021
Burmistrza Miasta Turku
z dnia 18 stycznia 2021 r.
w sprawie Regulaminu Komisji Przetargowej do przeprowadzenia w Urzędzie Miejskim w Turku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Działając na podstawie art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019, poz. 2019 ze zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1
Wprowadzam do stosowania Regulamin Komisji Przetargowej do przeprowadzenia w Urzędzie Miejskim w Turku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zwany dalej Regulaminem, który stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Regulamin określa organizację, skład, tryb pracy oraz zakres obowiązków członków komisji działającej w Urzędzie Miejskim w Turku, mając na celu zapewnienie sprawności jej działania, indywidualizacji odpowiedzialności jej członków za wykonywane czynności oraz przejrzystość jej prac.
§ 3
Nadzór ogólny nad prawidłowym trybem pracy komisji powierzam właściwemu merytorycznie Zastępcy Burmistrza Miasta, sprawującemu na mocy Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego nadzór nad komórką organizacyjną prowadzącą w danej sprawie postępowanie o udzielenie zamówienie publicznego.
§ 4
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta oraz kierownikom komórek organizacyjnych w Urzędzie Miejskim w Turku.
§ 5
Z dniem wejścia w życie niniejszego zarządzenia traci moc obowiązującą zarządzenie nr 1/2018 Burmistrza Miasta Turku z dnia 2 stycznia 2018 r. w sprawie Regulaminu Pracy Komisji Przetargowej w Urzędzie Miejskim w Turku.
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.
Romuald Antosik
Burmistrz Miasta Turku
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Zbigniew Misiek Data wytworzenia:
21 maj 2021
Osoba dodająca informacje
Anna Michalak Data publikacji:
21 maj 2021, godz. 11:26
Osoba aktualizująca informacje
Anna Michalak Data aktualizacji:
21 maj 2021, godz. 11:27