Zarządzenie Nr 13/2021 Burmistrza Miasta Turku z dnia 22 stycznia 2021 r.
Zarządzenie NR 13/2021
Burmistrza Miasta Turku
z dnia 22 stycznia 2021r.
w sprawie utworzenie Gminnego Biura Spisowego w Turku
Na podstawie art. 33 ust. 3 i art 34 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 9 sierpnia 2019 roku o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań w 2021 roku (Dz. U. z 2019 r. poz. 1775, z 2020 r. poz. 1493.)
§ 1
Tworzy się Gminne Biuro Spisowe w Turku zwane dalej „Biurem” do realizacji zadań z zakresu administracji rządowej zleconych na podstawie ustawy z dnia 9 sierpnia 2019 roku o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań w 2021 roku, polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu prac spisowych na terenie Gminy Miejskiej Turek, zwanych dalej „pracami spisowymi”.
§ 2
W skład Gminnego Biura Spisowego wchodzą:
-
Andrzej Drzewiecki - zastępca Gminnego Komisarza Spisowego.
-
Kamila Majcherek - Klimas - członek Gminnego Biura Spisowego, Koordynator przebiegu prac spisowych.
-
Agata Myszyńska - członek Gminnego Biura Spisowego.
§ 3
Pracami Biura kieruje zastępca Gminnego Komisarza Spisowego, a w razie jego nieobecności, wskazany przez niego członek Biura, odpowiedzialny za koordynację przebiegu prac spisowych.
§ 4
Szczegółowy zakres czynności członków Biura ustala zastępca Gminnego Komisarza Spisowego.
§ 5
Obsługę prac Biura zapewni Urząd Miejski w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek.
§ 6
Wykonanie zarządzenie powierza się Sekretarzowi Miasta Turku.
§ 7
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Miasta
Romuald Antosik
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Kamila Majcherek-Klimas Data wytworzenia:
29 sty 2021
Osoba dodająca informacje
Anna Michalak Data publikacji:
29 sty 2021, godz. 13:37
Osoba aktualizująca informacje
Anna Michalak Data aktualizacji:
29 sty 2021, godz. 13:37