Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Turku

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie Nr 13/2021 Burmistrza Miasta Turku z dnia 22 stycznia 2021 r.

Zarządzenie NR 13/2021

Burmistrza Miasta Turku

z dnia 22 stycznia 2021r.

w sprawie utworzenie Gminnego Biura Spisowego w Turku

 

Na podstawie art. 33 ust. 3 i art 34 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 9 sierpnia 2019 roku o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań w 2021 roku (Dz. U. z 2019 r. poz. 1775, z 2020 r. poz. 1493.)

§ 1

Tworzy się Gminne Biuro Spisowe w Turku zwane dalej „Biurem” do realizacji zadań z zakresu administracji rządowej zleconych na podstawie ustawy z dnia 9 sierpnia 2019 roku o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań w 2021 roku, polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu prac spisowych na terenie Gminy Miejskiej Turek, zwanych dalej „pracami spisowymi”.

 

§ 2

W skład Gminnego Biura Spisowego wchodzą:

  1. Andrzej Drzewiecki - zastępca Gminnego Komisarza Spisowego.

  2. Kamila Majcherek - Klimas - członek Gminnego Biura Spisowego, Koordynator przebiegu prac spisowych.

  3. Agata Myszyńska - członek Gminnego Biura Spisowego.

 

§ 3

Pracami Biura kieruje zastępca Gminnego Komisarza Spisowego, a w razie jego nieobecności, wskazany przez niego członek Biura, odpowiedzialny za koordynację przebiegu prac spisowych.

 

§ 4

Szczegółowy zakres czynności członków Biura ustala zastępca Gminnego Komisarza Spisowego.

 

§ 5

Obsługę prac Biura zapewni Urząd Miejski w Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek.

 

§ 6

Wykonanie zarządzenie powierza się Sekretarzowi Miasta Turku.

 

§ 7

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Burmistrz Miasta
Romuald Antosik

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Kamila Majcherek-Klimas

Data wytworzenia:
29 sty 2021

Osoba dodająca informacje

Anna Michalak

Data publikacji:
29 sty 2021, godz. 13:37

Osoba aktualizująca informacje

Anna Michalak

Data aktualizacji:
29 sty 2021, godz. 13:37