Zarządzenie Nr 15/2021 Burmistrza Miasta Turku z dnia 27 stycznia 2021 r.
Zarządzenie Nr 15/2021
Burmistrza Miasta Turku
z dnia 27 stycznia 2021 r.
w sprawie zmiany Zarządzenia nr 120.18.2012 Burmistrza Miasta Turku z dnia 6 sierpnia 2013 r. w sprawie wyboru systemu wykonywania czynności kancelaryjnych oraz wyznaczenia koordynatora czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Turku
Na podstawie § 1 ust. 3 i § 2 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67 ze zm.) zarządzam co następuje:
§ 1
§ 2 ust. 1 Zarządzenie otrzymuje następujące brzmienie: „Na koordynatora czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Turku wyznaczam Panią Kingę Spioch – pełniącą obowiązki archiwisty zakładowego”.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta Turku.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Miasta
/-/ Romuald Antosik
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Kamila Majcherek-Klimas Data wytworzenia:
29 sty 2021
Osoba dodająca informacje
Barbara Feliniak Data publikacji:
29 sty 2021, godz. 11:43
Osoba aktualizująca informacje
Barbara Feliniak Data aktualizacji:
29 sty 2021, godz. 11:46