Zarządzenie Nr 16/2021 Burmistrza Miasta Turku z dnia 27 stycznia 2021 r.
Zarządzenie Nr 16/2021
Burmistrza Miasta Turku
z dnia 27 stycznia 2021 r.
w sprawie zmiany Zarządzenia nr 120.4.2014 Burmistrza Miasta Turku z dnia 12 maja 2014 r. w sprawie określenia harmonogramu przekazywania dokumentacji do archiwum zakładowego oraz ujednolicenia wzorów środków ewidencji archiwum zakładowego Urzędu Miejskiego w Turku
Na podstawie § 63 ust. 1 i § 10 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011r., Nr 14, poz. 67 ze zm.) zarządzam co następuje:
§ 1
Załącznik nr 1 do Zarządzenia otrzymuje brzmienie jak w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta Turku.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Miasta
/-/ Romuald Antosik
Załącznik do Zarządzenia nr 16/2021
Burmistrz Miasta Turku z dnia 27 stycznia 2021 r.
Harmonogram przekazywania dokumentacji do archiwum zakładowego
Zgodnie z § 63 ust. 1 Instrukcji kancelaryjnej, teczki aktowe przekazuje się do archiwum zakładowego po upływie dwóch lat licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku ich zakończenia.
W związku z powyższym w roku 2021 dokumentacja wytworzona w roku 2018 i wcześniej będzie przejmowana następująco:
Lp. |
Komórka organizacyjna /samodzielne stanowiska pracy funkcjonujące w strukturze Urzędu Miejskiego w Turku |
Termin przyjęcia na stan archiwum zakładowego |
1 |
Wydział Świadczeń Rodzinnych |
kwiecień |
2 |
Wydział Strategii i Rozwoju |
kwiecień |
3 |
Centrum Obsługi Inwestora |
maj |
4 |
Urząd Stanu Cywilnego |
maj |
5 |
Wydział Inżynierii Miejskiej |
czerwiec |
6 |
Wydział Mienia Komunalnego |
czerwiec |
7 |
Audytor Wewnętrzny |
czerwiec |
8 |
Wydział Spraw Społecznych |
lipiec |
9 |
Wydział Finansowo-Budżetowy |
lipiec |
10 |
Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich |
sierpień |
11 |
Wydział Inwestycji |
sierpień |
12 |
Stanowiska Radców Prawnych |
wrzesień |
13 |
Biuro Ochrony Ludności i Bezpieczeństwa |
wrzesień |
Przekazywana dokumentacja spraw zakończonych musi być przygotowana i uporządkowana zgodnie z przepisami Instrukcji kancelaryjnej, w przeciwnym wypadku archiwista zakładowy odmówi jej przyjęcia. Szczegółowe terminy będą ustalane na bieżąco z koordynatorem czynności kancelaryjnych-archiwistą.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Kamila Majcherek-Klimas Data wytworzenia:
29 sty 2021
Osoba dodająca informacje
Barbara Feliniak Data publikacji:
29 sty 2021, godz. 11:54
Osoba aktualizująca informacje
Barbara Feliniak Data aktualizacji:
29 sty 2021, godz. 11:54