Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Turku

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie Nr 16/2021 Burmistrza Miasta Turku z dnia 27 stycznia 2021 r.

Zarządzenie Nr  16/2021

Burmistrza Miasta Turku

z dnia  27 stycznia  2021 r.

w sprawie zmiany Zarządzenia  nr 120.4.2014 Burmistrza Miasta Turku z dnia 12 maja 2014 r. w sprawie określenia harmonogramu przekazywania dokumentacji do archiwum zakładowego oraz ujednolicenia wzorów środków  ewidencji archiwum zakładowego Urzędu Miejskiego w Turku

Na podstawie § 63 ust. 1 i § 10 pkt  2 rozporządzenia   Prezesa Rady Ministrów  z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania  archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011r., Nr 14, poz. 67  ze zm.) zarządzam co następuje:

§ 1

Załącznik nr 1 do Zarządzenia  otrzymuje brzmienie jak w załączniku do niniejszego zarządzenia.

§ 2

Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta Turku.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Burmistrz Miasta

/-/ Romuald Antosik

 

 

                                                                            Załącznik do Zarządzenia nr 16/2021

                                                          Burmistrz Miasta Turku z dnia 27 stycznia 2021 r.

   Harmonogram przekazywania dokumentacji do archiwum zakładowego

Zgodnie z §  63 ust. 1 Instrukcji kancelaryjnej,  teczki aktowe przekazuje się do archiwum  zakładowego po upływie dwóch lat licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku ich zakończenia.

W związku z powyższym w roku 2021  dokumentacja wytworzona w roku 2018 i wcześniej będzie przejmowana następująco:

Lp.

Komórka organizacyjna /samodzielne stanowiska pracy funkcjonujące w strukturze Urzędu Miejskiego w Turku

Termin przyjęcia na stan archiwum zakładowego

1

Wydział Świadczeń Rodzinnych

kwiecień

2

Wydział Strategii i Rozwoju

kwiecień

3

Centrum Obsługi Inwestora

maj

4

Urząd Stanu Cywilnego

maj

5

Wydział Inżynierii Miejskiej

czerwiec

6

Wydział Mienia Komunalnego

czerwiec

7

Audytor Wewnętrzny

czerwiec

8

Wydział Spraw Społecznych

lipiec

9

Wydział Finansowo-Budżetowy

lipiec

10

Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich

sierpień

11

Wydział Inwestycji

sierpień

12

Stanowiska Radców Prawnych

wrzesień

13

Biuro Ochrony Ludności i Bezpieczeństwa

wrzesień

Przekazywana dokumentacja spraw zakończonych musi być przygotowana i uporządkowana zgodnie z przepisami Instrukcji kancelaryjnej, w przeciwnym wypadku archiwista zakładowy odmówi jej przyjęcia. Szczegółowe terminy będą ustalane na bieżąco z koordynatorem czynności kancelaryjnych-archiwistą.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Kamila Majcherek-Klimas

Data wytworzenia:
29 sty 2021

Osoba dodająca informacje

Barbara Feliniak

Data publikacji:
29 sty 2021, godz. 11:54

Osoba aktualizująca informacje

Barbara Feliniak

Data aktualizacji:
29 sty 2021, godz. 11:54