Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Turku

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie Nr 175/2024 Burmistrza Miasta Turku z dnia 30 września 2024 r.

Zarządzenie Nr 175/2024

Burmistrza Miasta Turku

z dnia 30 września 2024 r.

w sprawie wprowadzenia procedury dla pracowników Urzędu Miejskiego w Turku dotyczącej przenoszenia dokumentacji zawierająca dane osobowe do nowej lokalizacji

 

Na podstawie art. 30 ust.1 i art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609.z późn. zm.) w związku z art. 24 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),

zarządzam, co następuje:

§ 1
  1. Wprowadzić procedurę dla pracowników Urzędu Miejskiego w Turku dotyczącą przenoszenia dokumentacji zawierająca dane osobowe do nowej lokalizacji.
  2. Procedura, o której mowa w ust. 1 stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2

Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta, Kierownikom wydziałów Urzędu Miejskiego w Turku oraz samodzielnym stanowiskom.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Burmistrz Miasta Turku
Romuald Antosik

Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Załączniki do Zarządzenia Nr 175.2024 (DOCX, 18.63Kb) 2024-10-01 07:22:30 10
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Karolina Graczyk

Data wytworzenia:
01 paź 2024

Osoba dodająca informacje

Anna Michalak

Data publikacji:
01 paź 2024, godz. 07:22

Osoba aktualizująca informacje

Anna Michalak

Data aktualizacji:
01 paź 2024, godz. 07:22