Zarządzenie Nr 175/2024 Burmistrza Miasta Turku z dnia 30 września 2024 r.
Zarządzenie Nr 175/2024
Burmistrza Miasta Turku
z dnia 30 września 2024 r.
w sprawie wprowadzenia procedury dla pracowników Urzędu Miejskiego w Turku dotyczącej przenoszenia dokumentacji zawierająca dane osobowe do nowej lokalizacji
Na podstawie art. 30 ust.1 i art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609.z późn. zm.) w związku z art. 24 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
zarządzam, co następuje:
§ 1
- Wprowadzić procedurę dla pracowników Urzędu Miejskiego w Turku dotyczącą przenoszenia dokumentacji zawierająca dane osobowe do nowej lokalizacji.
- Procedura, o której mowa w ust. 1 stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Miasta, Kierownikom wydziałów Urzędu Miejskiego w Turku oraz samodzielnym stanowiskom.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Miasta Turku
Romuald Antosik
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Załączniki do Zarządzenia Nr 175.2024 (DOCX, 18.63Kb) | 2024-10-01 07:22:30 | 10 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Karolina Graczyk Data wytworzenia:
01 paź 2024
Osoba dodająca informacje
Anna Michalak Data publikacji:
01 paź 2024, godz. 07:22
Osoba aktualizująca informacje
Anna Michalak Data aktualizacji:
01 paź 2024, godz. 07:22