Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Turku

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie Nr 35/2022 Burmistrza Miasta Turku z dnia 23 marca 2022 r.

Zarządzenie Nr 35/2022

Burmistrza Miasta Turku

z dnia 24 marca 2022 r.

w sprawie konsultacji projektu Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Miejskiej Turek na lata 2022-2025

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r., poz. 559), art. 5a ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U.  z 2020 r. poz. 1057 ze zm.) oraz § 2  ust. 3 Uchwały Nr XLI/360/10 Rady Miejskiej Turku z dnia 16 września 2010 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji zarządzam, co następuje:

§ 1
  1. Zarządza się przeprowadzenie konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie prowadzącymi działalność statutową na terenie Gminy Miejskiej Turek w przedmiocie projektu programu.
  2. Przedmiotem konsultacji jest projekt Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Miejskiej Turek na lata 2022-2025, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2

Określa się:

  1. termin rozpoczęcia konsultacji na dzień: 25 marca 2022 r.
  2. termin zakończenia konsultacji na dzień: 4 kwietnia 2022 r.
§ 3
  1. Konsultacje mają formę składania pisemnych opinii lub uwag na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zarządzenia.
  2. Formularz zgłoszenia opinii lub uwag należy składać droga pocztową, elektroniczną lub bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Turku w Biurze Obsługi Klienta, ul. Kaliska 59, w terminie określonym w § 2.
  3. Informacja o konsultacjach jest zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Turku.
§ 4
  1. Konsultacje przeprowadza się w celu poznania opinii lub uwag na temat ww. projektu programu.
  2. W procesie  konsultacji będą rozpatrywane uzasadnione propozycje zmian. Wynik konsultacji ma charakter opiniodawczy i nie jest wiążący.
  3. Konsultacje uznaje się za ważne bez względu na liczbę uczestniczących w nich podmiotów.
§ 5

Treść ogłoszenia o konsultacji  projektu Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Miejskiej Turek na lata 2022-2025, stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zarządzenia.

§ 6
  1. Z przebiegu konsultacji zostanie sporządzony protokół. Wyniki konsultacji zostaną opublikowane na stronie internetowej Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń.
  2. Za przygotowanie i przeprowadzenie konsultacji odpowiada Wydział Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Turku.
§ 7

Wykonanie zarządzenia powierza się Pierwszemu Zastępcy Burmistrza ds. społecznych.

§ 8

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Romuald Antosik

Burmistrz Miasta Turku


Załączniki do pobrania


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Izabela Zygoń

Data wytworzenia:
25 mar 2022

Osoba dodająca informacje

Anna Michalak

Data publikacji:
25 mar 2022, godz. 11:08

Osoba aktualizująca informacje

Anna Michalak

Data aktualizacji:
25 mar 2022, godz. 11:08