Zarządzenie Nr 63/2022 Burmistrza Miasta Turku z dnia 04 maja 2022 r.
Zarządzenie Nr 63/22
Burmistrza Miasta Turku
z dnia 04 maja 2022 r.
zmieniające Uchwałę Nr XLIV/294/21 Rady Miejskiej Turku z dnia 28 grudnia 2021 r. w sprawie uchwalenia budżetu miasta Turku na rok 2022.
Na podstawie art. 257 pkt. 1 i 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 305) oraz § 12 pkt. 1 i 9 Uchwały Nr XLIV/294/21 Rady Miejskiej Turku z dnia 28 grudnia 2021 r. w sprawie uchwalenia budżetu miasta Turku na rok 2022, Burmistrz Miasta Turku zarządza, co następuje:
§ 1.
W Uchwale Nr XLIV/294/21 Rady Miejskiej Turku z dnia 28 grudnia 2021 r. w sprawie uchwalenia budżetu miasta Turku na rok 2022, zmienionej:
Zarządzeniem Nr 10/22 Burmistrza Miasta Turku z dnia 28 stycznia 2022 r.,
Uchwałą Nr XLVI/305/22 Rady Miejskiej Turku z dnia 17 lutego 2022 r.,
Zarządzeniem Nr 19/22 Burmistrza Miasta Turku z dnia 25 lutego 2022 r.,
Uchwałą Nr XLVII/312/22 Rady Miejskiej Turku z dnia 16 marca 2022 r.,
Zarządzeniem Nr 29/22 Burmistrza Miasta Turku z dnia 17 marca 2022 r.,
Zarządzeniem Nr 43/22 Burmistrza Miasta Turku z dnia 31 marca 2022 r.,
Uchwałą Nr XLVIII/319/22 Rady Miejskiej Turku z dnia 12 kwietnia 2022 r.,
Zarządzeniem Nr 57/22 Burmistrza Miasta Turku z dnia 25 kwietnia 2022 r.
wprowadza się następujące zmiany:
1) W § 1 w ust.1 kwotę dochodów budżetu gminy w wysokości 131.564.362,92 zł zwiększa się o kwotę 54.367,15 zł do kwoty 131.618.730,07 zł,
- dochody bieżące w wysokości 113.610.567,92 zł zwiększa się o kwotę 54.367,15 zł do kwoty 113.664.935,07 zł
oraz dokonuje się zmian w załączniku nr 1 w następujących podziałkach klasyfikacji budżetowej:
dodaje się:
Dz. |
Rozdz. |
§ |
Kwotę |
---|---|---|---|
750 |
75011 |
0970 |
7.547,15 |
852 |
85278 |
2010 |
46.820,00 |
2) W § 1 w ust.2
a) w pkt 1) kwotę dotacji celowych na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami w wysokości 19.933.584,17 zł zwiększa się o kwotę 46.820,00 zł do kwoty 19.980.404,17 zł,
3) W § 2 w ust.1 kwotę wydatków budżetu gminy w wysokości 141.968.386,42 zł zwiększa się o kwotę 54.367,15 zł do kwoty 142.022.753,57 zł ,
- wydatki bieżące w wysokości 115.535.272,90 zł zwiększa się o kwotę 54.367,15 zł do kwoty 115.589.640,05 zł,
oraz dokonuje się zmian w załączniku nr 2 w następujących podziałkach klasyfikacji budżetowej:
zmniejsza się: w zł
Dz. |
Rozdz. |
§ |
Kwotę |
O kwotę |
Do kwoty |
---|---|---|---|---|---|
600 |
60017 |
4300 |
97.000,00 |
8.000,00 |
89.000,00 |
801 |
80101 |
4790 |
11.590.429,00 |
11.397,77 |
11.579.031,23 |
852 |
85295 |
3110 |
1.993.994,00 |
1.024,00 |
1.992.970,00 |
900 |
90003 |
4300 |
1.956.700,00 |
9.400,00 |
1.947.300,00 |
zwiększa się: w zł
Dz. |
Rozdz. |
§ |
Kwotę |
O kwotę |
Do kwoty |
---|---|---|---|---|---|
600 |
60016 |
4300 |
105.000,00 |
8.000,00 |
113.000,00 |
750 |
75011 |
4010 |
186.662,56 |
5.610,00 |
192.272,56 |
750 |
75011 |
4110 |
39.732,00 |
965,00 |
40.697,00 |
750 |
75011 |
4120 |
5.661,00 |
133,65 |
5.794,65 |
750 |
75011 |
4300 |
1.500,00 |
838,50 |
2.338,50 |
801 |
80101 |
4110 |
2.930.581,00 |
8.966,79 |
2.939.547,79 |
801 |
80101 |
4120 |
419.419,00 |
1.279,40 |
420.698,40 |
801 |
80101 |
4240 |
60.000,00 |
1.151,58 |
61.151,58 |
852 |
85295 |
4010 |
36.150,00 |
1.024,00 |
37.174,00 |
dodaje się:
Dz. |
Rozdz. |
§ |
Kwotę |
---|---|---|---|
852 |
85278 |
3110 |
46.820,00 |
900 |
90005 |
4270 |
9.400,00 |
4) W § 2 w ust.2
a) w pkt 1) kwotę wydatków na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami w wysokości 20.714.314,17 zł zwiększa się o kwotę 54.367,15 zł do kwoty 20.768.681,32 zł;
5) Załącznik nr 3 - Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej zleconych gminie ustawami - otrzymuje brzmienie załącznika do niniejszego zarządzenia;
6) W § 9 w ust.6 kwotę dochodów budżetu z tytułu środków finansowych pochodzących z Funduszu Pomocy w wysokości 903.565,00 zł zwiększa się o kwotę 7.547,15 zł do kwoty 911.112,15 zł oraz kwotę wydatków związanych z realizacją zadań w zakresie pomocy obywatelom Ukrainy, w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa w wysokości 903.565,00 zł zwiększa się o kwotę 7.547,15 zł do kwoty 911.112,15 zł.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Romuald Antosik
Burmistrz Miasta Turku
Uzasadnienie
do Zarządzenia Nr 63/22
Burmistrza Miasta Turku
z dnia 04 maja 2022 r.
D O C H O D Y zwiększa się o kwotę 54.367,15 zł, w tym:
W dziale 750 – Administracja publiczna
W rozdziale 75011 – Urzędy wojewódzkie
- planuje się dochody w wysokości 7.547,15 zł, z tytułu środków finansowych pochodzących z Funduszu Pomocy, z przeznaczeniem na pokrycie kosztów nadawania nr PESEL /6.708,65 zł/ oraz kosztów wykonania fotografii /838,50 zł/ obywatelom Ukrainy, ubiegającym się o nadanie numeru PESEL, w ramach zadań związanych z pomocą w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium Ukrainy.
W dziale 852 - Pomoc społeczna
W rozdziale 85278 –Usuwanie skutków klęsk żywiołowych
- planuje się dotację celowa z budżetu państwa w wysokości 46.820,00 zł, z przeznaczeniem na wypłatę zasiłków celowych dla osób poszkodowanych w wyniku niekorzystnych zjawisk atmosferycznych noszących znamiona klęski żywiołowej (silne wiatry wraz z obfitymi opadami deszczu), które miały miejsce w dniach 16-17 lutego 2022 r., zgodnie z informacją Wojewody Wielkopolskiego.
W Y D A T K I zwiększa się o kwotę 54.367,15 zł, w tym:
W dziale 600 – Transport i łączność
W rozdziale 60016 – Drogi publiczne gminne
- o kwotę 8.000,00 zł zwiększa się planowane wydatki przeznaczone na wymalowania oznakowania poziomego na drogach gminnych.
W rozdziale 60017 – Drogi wewnętrzne
- o kwotę 8.000,00 zł zmniejsza się planowane wydatki przeznaczone na bieżące utrzymanie dróg wewnętrznych.
W dziale 750 – Administracja publiczna
W rozdziale 75011 – Urzędy wojewódzkie
- o kwotę 7.547,15 zł, tj. o kwotę u środków finansowych pochodzących z Funduszu Pomocy, zwiększa się planowane wydatki, z przeznaczeniem na pokrycie kosztów nadawania nr PESEL /6.708,65 zł/ oraz kosztów wykonania fotografii /838,50 zł/ obywatelom Ukrainy, ubiegającym się o nadanie numeru PESEL, w ramach zadań związanych z pomocą w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium Ukrainy.
W dziale 801 – Oświata i wychowanie
W rozdziale 80101 – Szkoły podstawowe
- dokonuje się zmian między paragrafami w ramach planowanych wydatków przeznaczonych na realizację dodatkowych zadań związanych z kształceniem, wychowaniem i opieką nad dziećmi będącymi obywatelami Ukrainy, w ramach zadań finansowanych z Funduszu Pomocy, związanych z pomocą w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium Ukrainy.
W dziale 852 - Pomoc społeczna
W rozdziale 85278 –Usuwanie skutków klęsk żywiołowych
- planuje się wydatki w wysokości 46.820,00 zł, tj. w wysokości dotacji celowej z budżetu państwa, z przeznaczeniem na wypłatę zasiłków celowych dla osób poszkodowanych w wyniku niekorzystnych zjawisk atmosferycznych noszących znamiona klęski żywiołowej (silne wiatry wraz z obfitymi opadami deszczu), które miały miejsce w dniach 16-17 lutego 2022 r.
W rozdziale 85295 – Pozostała działalność
- o kwotę 1.024,00 zł zmniejsza się planowane wydatki na świadczenia społeczne, a planuj się w tej wysokości wydatki na pokrycie kosztów obsługi zadania w zakresie wypłaty świadczeń pieniężnych z tytułu zapewnienia zakwaterowania i wyżywienia obywatelom Ukrainy, w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa.
W dziale 900 - Gospodarka komunalna i ochrona środowiska
W rozdziale 90003 – Oczyszczanie miast i wsi
- o kwotę 9.400,00 zł zmniejsza się planowane wydatki przeznaczone na oczyszczanie miasta.
W rozdziale 90005 – Ochrona powietrza atmosferycznego i klimatu
- planuje się wydatki w wysokości 9.400,00 zł, z przeznaczeniem na wymianę paneli fotowoltaicznych, uszkodzonych podczas wichury.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Załącznik do Zarządzenia nr 63.2022 (XLS, 68.50Kb) | 2022-08-02 11:06:43 | 0 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Agata Myszyńska Data wytworzenia:
02 sie 2022
Osoba dodająca informacje
Anna Michalak Data publikacji:
02 sie 2022, godz. 11:06
Osoba aktualizująca informacje
Anna Michalak Data aktualizacji:
02 sie 2022, godz. 11:06