Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Turku

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie Nr 77/2025 Burmistrza Miasta Turku z dnia 14 kwietnia 2025 r.

Zarządzenie Nr 77/2025     

Burmistrza Miasta Turku

z dnia 14 kwietnia 2025r.

w sprawie powołania Zespołu ds. Rewitalizacji.  

Na podstawie art. 33 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym  (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.), zarządzam, co następuje:

§ 1

Powołuję Zespół Zadaniowy ds. Rewitalizacji w składzie:

  1. Jerzy Kurzawa – Pierwszy zastępca Burmistrza;
  2. Joanna Misiak – Kędziora – Zastępca Burmistrza ds. Gospodarczych;
  3. Agnieszka Dłoniak – kierownik Wydziału Strategii i Projektów Zewnętrznych – koordynator Zespołu;
  4. Małgorzata Pięta – inspektor w Wydziale Strategii i Projektów Zewnętrznych – z-ca koordynatora Zespołu;
  5. Marek Stawecki – kierownik Wydziału Mienia Komunalnego i Gospodarki Lokalami;
  6. Dorota Włodarczyk – p.o. kierownika Wydziału Inżynierii Miejskiej Dróg i Zieleni;
  7. Małgorzata Grzelak – kierownik Wydziału Świadczeń Rodzinnych;
  8. Anna Michalak – kierownik Wydziału Promocji i Spraw Społecznych;
  9. Renata Rusek – kierownik Urzędu Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich;
  10. Małgorzata Modrzejewska – dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.

§ 2

  1. Do zadań Zespołu ds. Rewitalizacji należeć będzie w szczególności:
  1. gromadzenie danych niezbędnych do opracowania Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Turku (dalej GPR);
  2. identyfikacja przedsięwzięć rewitalizacyjnych;
  3. weryfikacja i opiniowanie dokumentów zewnętrznych przygotowanych w procesie tworzenia GPR;
  4. zgłaszanie uwag i propozycji zmian dotyczących planowanej rewitalizacji;
  5. dzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem w podejmowanych zagadnieniach, związanych z rewitalizacją obszarów Gminy Miejskiej Turek.
  1. Koordynator Zespołu jest odpowiedzialny za:
  1. współpracę z ekspertami zewnętrznymi nad opracowaniem GPR;
  2. organizację spotkań Zespołu ds. Rewitalizacji;
  3. dbanie o prawidłowy przepływ informacji pomiędzy członkami Zespołu ds. Rewitalizacji i podmiotami, zaangażowanymi w proces rewitalizacji;
  4. nadzór nad partycypacją społeczną procesu rewitalizacji.
  1. Członkowie Zespołu ds. Rewitalizacji zobowiązani są do uczestnictwa w spotkaniach zwoływanych przez koordynatora Zespołu.

§ 3

Zespół ds. Rewitalizacji powołany zostaje na czas opracowania, realizacji i wdrażania GPR.

§ 4

Wykonanie Zarządzenia powierza się Kierownikowi Wydziału Strategii i Rozwoju.

§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Romuald Antosik

Burmistrz Miasta Turku


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Agnieszka Dłoniak

Data wytworzenia:
14 kwi 2025

Osoba dodająca informacje

Kinga Trzmielewska

Data publikacji:
06 maj 2025, godz. 08:48

Osoba aktualizująca informacje

Kinga Trzmielewska

Data aktualizacji:
06 maj 2025, godz. 08:49