Zarządzenie Nr 122/2022 Burmistrza Miasta Turku z dnia 2 września 2022 r.
Zarządzenie nr 122/2022
Burmistrza Miasta Turku
z dnia 02 września 2022r.
w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 32/2021 Burmistrza Miasta Turku z dnia 23 lutego 2021r. w sprawie wyznaczenia pracowników ds. obsługi i wsparcia wnioskodawców Programu „Czyste Powietrze”.
Na podstawie art.7 ust. 1 i art.33 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2022r., poz. 559 z późn.zm.) oraz Porozumienia Gminy Miejskiej Turek zawartego z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu w dniu 15 lutego 2021r. Burmistrz Miasta Turku zarządza, co następuje :
§ 1
W Zarządzeniu nr 32/2021 Burmistrza Miasta Turku z dnia 23 lutego 2021r. w sprawie wyznaczenia pracowników ds. obsługi i wsparcia wnioskodawców Programu „Czyste Powietrze” dokonuje się następujących zmian:
- § 1 otrzymuje brzmienie: „Wyznaczam pracowników Wydziału Strategii i Rozwoju w osobach:
- Karolina Opala – Koordynator Programu
- Małgorzata Pięta
- Monika Zenel
- Iwona Sochacka – Drożdż”
- § 2 otrzymuje brzmienie: „Do zadań osób, o których mowa w § 1 należy wykonywanie zadań związanych z punktem konsultacyjno – informacyjnym Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze” zgodnie z zawartym Porozumieniem z dnia 15 lutego 2021r. pomiędzy Gminą Miejskiej Turek a Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu, Aneksem nr 1 do Porozumienia z dnia 16 czerwca 2021r. oraz Aneksem nr 2 do Porozumienia z dnia 16 grudnia 2021r.
§ 2
Wykonanie Zarządzenia powierza się Zastępcy Burmistrza Miasta ds. inwestycji.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.
Romuald Antosik
Burmistrz Miasta Turku
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Agnieszka Dłoniak Data wytworzenia:
06 wrz 2022
Osoba dodająca informacje
Barbara Feliniak Data publikacji:
06 wrz 2022, godz. 10:55
Osoba aktualizująca informacje
Barbara Feliniak Data aktualizacji:
06 wrz 2022, godz. 10:55