Zarządzenie Nr 171/2023 Burmistrza Miasta Turku z dnia 14 grudnia 2023 r.
Zarządzenie Nr 171/2023
Burmistrza Miasta Turku
z dnia 14 grudnia 2023 r.
w sprawie konsultacji projektu uchwały Rady Miejskiej Turku w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz określenia trybu i sposobu zgłaszania przez właścicieli przypadku niewłaściwego świadczenia tych usług
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.) oraz Uchwały Nr XLIX/332/22 Rady Miejskiej Turku z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy Miejskiej Turek (Dz. U. Woj. Wlkp. z 2022 r. poz. 5014), Burmistrz Miasta Turku zarządza, co następuje:
§ 1
- Zarządza się przeprowadzenie konsultacji z mieszkańcami Gminy Miejskiej Turek w przedmiocie uchwały, o której mowa w § 1 ust. 2.
- Przedmiotem konsultacji jest projekt uchwały Rady Miejskiej Turku w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz określenia trybu i sposobu zgłaszania przez właścicieli przypadku niewłaściwego świadczenia tych usług, stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Określa się:
- termin rozpoczęcia konsultacji na dzień: 15 grudnia 2023 r.
- termin zakończenia konsultacji na dzień: 22 grudnia 2023 r.
§ 3
- Konsultacje mają formę składania pisemnych opinii lub uwag na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zarządzenia.
- Formularz zgłoszenia opinii lub uwag należy składać drogą pocztową, elektroniczną na adres: igo@miastoturek.pl lub bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Turku w Biurze Obsługi Klienta, ul. Kaliska 59, w terminie określonym w § 2.
- Informacja o konsultacjach zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Turku.
§ 4
- Konsultacje przeprowadza się w celu poznania opinii lub uwag na temat projektu uchwały o którym mowa w § 1 ust.1.
- W procesie konsultacji będą rozpatrywane uzasadnione propozycje zmian. Wynik konsultacji ma charakter opiniodawczy i nie jest wiążący.
- Konsultacje uznaje się za ważne bez względu na liczbę uczestniczących w nich podmiotów.
§ 5
Treść ogłoszenia o konsultacji projektu uchwały Rady Miejskiej Turku w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz określenia trybu i sposobu zgłaszania przez właścicieli przypadku niewłaściwego świadczenia tych usług, stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zarządzenia.
§ 6
- Z przebiegu konsultacji zostanie sporządzony protokół. Wyniki konsultacji zostaną opublikowane na stronie internetowej Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń.
- Za przygotowanie i przeprowadzenie konsultacji odpowiada Wydział Inżynierii Miejskiej Urzędu Miejskiego w Turku.
§ 7
Wykonanie zarządzenia powierza się Zastępcy Burmistrza ds. gospodarczych.
§ 8
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Romuald Antosik
Burmistrz Miasta Turku
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Załączniki do Zarządzenia nr 171.2023 (DOCX, 22.19Kb) | 2023-12-15 11:48:52 | 1 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Ilona Sienkiewicz Data wytworzenia:
15 gru 2023
Osoba dodająca informacje
Anna Michalak Data publikacji:
15 gru 2023, godz. 11:48
Osoba aktualizująca informacje
Anna Michalak Data aktualizacji:
15 gru 2023, godz. 11:48