Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Turku

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie Nr 187/2022 Burmistrza Miasta Turku z dnia 9 grudnia 2022 r.

Zarządzenie Nr 187/2022

Burmistrza Miasta Turku

 z dnia 9 grudnia 2022 r.

w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 148/2018 Burmistrza Miasta Turku z dnia 10 października 2018 r. w sprawie ustalenia wykazu pracowników Urzędu Miejskiego w Turku upoważnionych do wystawiania i podpisywania faktur.

Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 559 ze zm.)  i art. 4 ust. 5 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 217 ze zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1

Wykaz pracowników Urzędu Miejskiego w Turku upoważnionych do wystawiania i podpisywania faktur  stanowiący  załącznik do  Zarządzenia Nr 148/2018 Burmistrza Miasta Turku z dnia 10 października 2018 r.  w sprawie ustalenia wykazu pracowników Urzędu Miejskiego w Turku upoważnionych do wystawiania i podpisywania faktur zmieniony zarządzeniem Nr 34/2019 Burmistrza Miasta Turku z dnia 26 lutego 2019 r., zarządzeniem nr 85/2020 Burmistrza Miasta Turku z dnia 16 czerwca 2020 r., zarządzeniem nr 76/2021 Burmistrza Miasta Turku z dnia 11 czerwca 2021 r. i zarządzeniem nr 42/2022 Burmistrza Miasta Turku  z dnia 31 marca 2022 r. otrzymuje brzmienie załącznika do niniejszego zarządzenia.

§ 2

Wykonanie zarządzenia powierzam kierownikom wydziałów.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Romuald Antosik

Burmistrz Miasta Turku

 

 

Załącznik

do Zarządzenia Nr 187/2022
Burmistrza Miasta Turku
z dnia 9 grudnia 2022 r.

 

Wykaz pracowników Urzędu Miejskiego w Turku upoważnionych do wystawiania i podpisywania faktur.

Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich

  1. Kamila Majcherek-Klimas
  2. Dariusz Pabiański
  3. Marcin Przybył..

Wydział Inżynierii Miejskiej

  1. Marta Woszczyk-Janiak
  2. Aneta Miśkiewicz
  3. Paulina Tomczyk
  4. Dorota Włodarczyk
  5. Margarita Frydzińska
  6. Sylwia Wojtczak
  7. Justyna Grąbkowska
  8. Anna Jesiołkiewicz.
Wydział Inwestycji
  1. Aleksander Kwiecień
  2. Katarzyna Fret-Płóciennik
  3. Artur Walas
Wydział Mienia Komunalnego
  1. Marek Stawecki
  2. Bożena Rosiak
  3. Barbara Olszewska
  4. Barbara Rembowska
  5. Magdalena Janik
  6. Barbara Rulka
  7. Izabela Michalak-Wszędybył
  8. Monika Włodarczyk
  9. Dagmara Stawska
  10. Anna Sałop
  11. Przemysław Junkiert
  12. Marzena Michalak
  13. Dominika Mac.
Wydział Strategii i Rozwoju
  1. Agnieszka Dłoniak
  2. Anna Michalak
  3. Małgorzata Pięta
  4. Monika Kruk
  5. Monika Zenel.
Wydział Spraw Społecznych
  1. Aleksandra Purcel-Kowalska
  2. Izabela Zygoń.
Wydział Świadczeń Rodzinnych
  1. Małgorzata Grzelak.
  2. Katarzyna Dybus.
Wydział Finansowo-Budżetowy
  1. Krzysztof Musidlak
  2. Anna Rosińska.
Centrum Obsługi Inwestora
  1. Mariusz Ciołek
  2. Katarzyna Stefańska
  3. Olga Przybył.

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Krzysztof Musidlak

Data wytworzenia:
09 gru 2022

Osoba dodająca informacje

Anna Michalak

Data publikacji:
09 gru 2022, godz. 13:53

Osoba aktualizująca informacje

Anna Michalak

Data aktualizacji:
09 gru 2022, godz. 13:54