Zarządzenie Nr 187/2022 Burmistrza Miasta Turku z dnia 9 grudnia 2022 r.
Zarządzenie Nr 187/2022
Burmistrza Miasta Turku
z dnia 9 grudnia 2022 r.
w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 148/2018 Burmistrza Miasta Turku z dnia 10 października 2018 r. w sprawie ustalenia wykazu pracowników Urzędu Miejskiego w Turku upoważnionych do wystawiania i podpisywania faktur.
Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 559 ze zm.) i art. 4 ust. 5 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 217 ze zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1
Wykaz pracowników Urzędu Miejskiego w Turku upoważnionych do wystawiania i podpisywania faktur stanowiący załącznik do Zarządzenia Nr 148/2018 Burmistrza Miasta Turku z dnia 10 października 2018 r. w sprawie ustalenia wykazu pracowników Urzędu Miejskiego w Turku upoważnionych do wystawiania i podpisywania faktur zmieniony zarządzeniem Nr 34/2019 Burmistrza Miasta Turku z dnia 26 lutego 2019 r., zarządzeniem nr 85/2020 Burmistrza Miasta Turku z dnia 16 czerwca 2020 r., zarządzeniem nr 76/2021 Burmistrza Miasta Turku z dnia 11 czerwca 2021 r. i zarządzeniem nr 42/2022 Burmistrza Miasta Turku z dnia 31 marca 2022 r. otrzymuje brzmienie załącznika do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam kierownikom wydziałów.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Romuald Antosik
Burmistrz Miasta Turku
Załącznik
do Zarządzenia Nr 187/2022
Burmistrza Miasta Turku
z dnia 9 grudnia 2022 r.
Wykaz pracowników Urzędu Miejskiego w Turku upoważnionych do wystawiania i podpisywania faktur.
Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
- Kamila Majcherek-Klimas
- Dariusz Pabiański
- Marcin Przybył..
Wydział Inżynierii Miejskiej
- Marta Woszczyk-Janiak
- Aneta Miśkiewicz
- Paulina Tomczyk
- Dorota Włodarczyk
- Margarita Frydzińska
- Sylwia Wojtczak
- Justyna Grąbkowska
- Anna Jesiołkiewicz.
Wydział Inwestycji
- Aleksander Kwiecień
- Katarzyna Fret-Płóciennik
- Artur Walas
Wydział Mienia Komunalnego
- Marek Stawecki
- Bożena Rosiak
- Barbara Olszewska
- Barbara Rembowska
- Magdalena Janik
- Barbara Rulka
- Izabela Michalak-Wszędybył
- Monika Włodarczyk
- Dagmara Stawska
- Anna Sałop
- Przemysław Junkiert
- Marzena Michalak
- Dominika Mac.
Wydział Strategii i Rozwoju
- Agnieszka Dłoniak
- Anna Michalak
- Małgorzata Pięta
- Monika Kruk
- Monika Zenel.
Wydział Spraw Społecznych
- Aleksandra Purcel-Kowalska
- Izabela Zygoń.
Wydział Świadczeń Rodzinnych
- Małgorzata Grzelak.
- Katarzyna Dybus.
Wydział Finansowo-Budżetowy
- Krzysztof Musidlak
- Anna Rosińska.
Centrum Obsługi Inwestora
- Mariusz Ciołek
- Katarzyna Stefańska
- Olga Przybył.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Krzysztof Musidlak Data wytworzenia:
09 gru 2022
Osoba dodająca informacje
Anna Michalak Data publikacji:
09 gru 2022, godz. 13:53
Osoba aktualizująca informacje
Anna Michalak Data aktualizacji:
09 gru 2022, godz. 13:54