PRZEBUDOWA ULICY ŻWIRKI I WIGURY ORAZ BUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH W REJONIE TEJ ULICY
Turek, dnia 26 kwietnia 2021 r.
Numer referencyjny: GIN.2710.4.2021
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych pn. „Przebudowa ulicy Żwirki i Wigury oraz budowa miejsc parkingowych w rejonie tej ulicy” – (ogłoszenie o zamówieniu nr 2021/BZP 00017470/01 z dnia 2021-03-15)
Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej jako ustawa Pzp, w związku z tym, że złożona w postępowaniu oferta Wykonawcy podlegała odrzuceniu.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych pn.: „Przebudowa ulicy Żwirki i Wigury oraz budowa miejsc parkingowych w rejonie tej ulicy” została złożona wyłącznie jedna oferta. Złożona przez Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Sp. z o.o. z siedzibą w Turku oferta została w toku postępowania odrzucona przez Zamawiającego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzpze względu na niezgodność jej treści z warunkami zamówienia. W związku z powyższym, z powodu braku innych ważnych ofert, zaistniała ustawowa przesłanka do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie prawnej art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
Numer referencyjny: GIN.2710.4.2021
Turek, dnia 30 marca 2021 r.
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych pn.: „Budowa ulicy Żwirki i Wigury oraz budowa miejsc parkingowych w rejonie tej ulicy” (ogłoszenie BZP nr 2021/BZP 00017470/01 z dnia 2021-03-15)
Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), po czynności otwarcia ofert w dniu 30 marca 2021 r. o godz. 12:00, niezwłocznie udostępnia informacje o złożonej ofercie:
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT INŻYNIERYJNYCH SP. Z O.O.
62-700 TUREK, UL. KOMUNALNA 8
CENA OFERTY: 959 317,91 PLN
Numer referencyjny: GIN.2710.4.2021
Turek, dnia 30 marca 2021 r.
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych pn.: „Budowa ulicy Żwirki i Wigury oraz budowa miejsc parkingowych w rejonie tej ulicy” (ogłoszenie BZP nr 2021/BZP 00017470/01 z dnia 2021-03-15)
Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę w wysokości 950 000,00 PLN (słownie złotych: dziewięćset pięćdziesiąt tysięcy)
Numer referencyjny: GIN.2710.4.2021
Turek, dnia 19 marca 2021 r.
Do Wykonawców
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zamówienia publicznego pn.: „Przebudowa ulicy Żwirki i Wigury oraz budowa miejsc parkingowych w rejonie tej ulicy (ogłoszenie BZP nr 2021/BZP 00017470/01 z dnia 2021-03-15).
Zamawiający informuje, że w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie wyżej określonego zamówienia publicznego, na podstawie art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dokonał następujących zmian w zakresie treści przedmiarów robót branży drogowej, stanowiących integralną część SWZ:
- Poz. nr 33 otrzymuje następujące brzmienie:
Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej (kolor szary) grub. 8 cm – na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr 5 cm, spoiny wypełnione piaskiem – m2 – 455,00.
- Dopisuje się poz. 59 o następującej treści:
Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu w 4 egz. - aktualizacja – wycena własna – kpl – 1.
- Dopisuje się poz. 60 o następującej treści:
Nasadzenia drzew liściastych – jarzębina – o obwodzie pnia min. 10 cm (na wys. 130cm), obłożenie agrowłókniną i obsypanie kamieniem ozdobnym – kalkulacja własna – szt. - 5.
Zamawiający informuje, że złożenie oferty przez Wykonawcę, który w kosztorysie ofertowym nie uwzględni ww. zmianprzedmiarów robót branży drogowej, nie będzie skutkować odrzuceniem oferty, ale Wykonawca będzie zobowiązany do wykonaniapowyższego zakres robót.
Ponadto, Zamawiający w § 2 projektu umowy (Załącznik nr 7 do SWZ) dopisuje ust. 4 o następującej treści:
- Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania żywotności drzew przez okres trwania gwarancji oraz do pielęgnacji zieleni poprzez jednokrotne skoszenie trawy po uprzednim podlewaniu i odchwaszczeniu.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
|
2021-03-15 12:33:52 | 26 | |
|
2021-03-29 08:17:47 | 28 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
DOKUMENTACJA 1 (ZIP, 28.87Mb) | 2021-03-29 08:59:40 | 3 | |
DOKUMENTACJA 1 (ZIP, 28.87Mb) | 2021-03-15 12:33:52 | 56 | |
ZAŁĄCZNIK NR 1A - OŚWIADCZENIE Z ART. 125 UST. 1 PZP (DOCX, 23.25Kb) | 2021-03-29 08:17:47 | 4 | |
ZAŁĄCZNIK NR 1A - OŚWIADCZENIE Z ART. 125 UST. 1 PZP (DOCX, 23.25Kb) | 2021-03-15 12:33:52 | 13 | |
ZAŁĄCZNIK NR 1B - OŚWIADCZENIE Z ART. 125 UST. 1 PZP (DOCX, 22.52Kb) | 2021-03-15 12:33:52 | 5 | |
ZAŁĄCZNIK NR 1B - OŚWIADCZENIE Z ART. 125 UST. 1 PZP (DOCX, 22.52Kb) | 2021-03-29 08:17:47 | 3 | |
ZAŁĄCZNIK NR 1C - OŚWIADCZENIE Z ART. 125 UST. 5 PZP (DOCX, 24.45Kb) | 2021-03-29 08:17:47 | 2 | |
ZAŁĄCZNIK NR 1C - OŚWIADCZENIE Z ART. 125 UST. 5 PZP (DOCX, 24.45Kb) | 2021-03-15 12:33:52 | 5 | |
ZAŁĄCZNIK NR 1 - FORMULARZ OFERTOWY (DOCX, 27.21Kb) | 2021-03-15 12:33:52 | 11 | |
ZAŁĄCZNIK NR 1 - FORMULARZ OFERTOWY (DOCX, 27.21Kb) | 2021-03-29 08:17:47 | 3 | |
DOKUMENTACJA 2 (ZIP, 9.35Mb) | 2021-03-29 08:59:40 | 3 | |
DOKUMENTACJA 2 (ZIP, 9.35Mb) | 2021-03-15 12:33:52 | 19 | |
ZAŁĄCZNIK NR 2 - OŚWIADCZENIE WS. GRUPY KAPITAŁOWEJ (DOC, 44.50Kb) | 2021-03-29 08:17:47 | 5 | |
ZAŁĄCZNIK NR 2 - OŚWIADCZENIE WS. GRUPY KAPITAŁOWEJ (DOC, 44.50Kb) | 2021-03-15 12:33:52 | 9 | |
ZAŁĄCZNIK NR 3 - WYKAZ OSÓB (DOCX, 23.72Kb) | 2021-03-15 12:33:52 | 2 | |
ZAŁĄCZNIK NR 3 - WYKAZ OSÓB (DOCX, 23.72Kb) | 2021-03-29 08:17:47 | 3 | |
ZAŁĄCZNIK NR 4 -ZOBOWIĄZANIE Z ART. 118 PZP (DOCX, 20.62Kb) | 2021-03-29 08:17:47 | 3 | |
ZAŁĄCZNIK NR 4 -ZOBOWIĄZANIE Z ART. 118 PZP (DOCX, 20.62Kb) | 2021-03-15 12:33:52 | 3 | |
ZAŁĄCZNIK NR 5 - WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT BUD (DOCX, 23.56Kb) | 2021-03-15 12:33:52 | 7 | |
ZAŁĄCZNIK NR 5 - WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT BUD (DOCX, 23.56Kb) | 2021-03-29 08:17:47 | 3 | |
ZAŁĄCZNIK NR 6 - OŚWIADCZENIE NA TEMAT ZATRUDNIENIA (DOCX, 20.51Kb) | 2021-03-15 12:33:52 | 5 | |
ZAŁĄCZNIK NR 6 - OŚWIADCZENIE NA TEMAT ZATRUDNIENIA (DOCX, 20.51Kb) | 2021-03-29 08:17:47 | 2 | |
ZAŁĄCZNIK NR 7 - WZÓR UMOWY (PDF, 981.63Kb) | 2021-03-15 12:33:52 | 5 | |
ZAŁĄCZNIK NR 7 - WZÓR UMOWY (PDF, 981.63Kb) | 2021-03-29 08:17:47 | 3 | |
ZAŁĄCZNIK NR 8 - IDENTYFIKATOR POSTĘPOWANIA (DOCX, 12.04Kb) | 2021-03-29 08:17:47 | 4 | |
ZAŁĄCZNIK NR 8 - IDENTYFIKATOR POSTĘPOWANIA (DOCX, 12.04Kb) | 2021-03-15 12:33:52 | 8 | |
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (PDF, 13.38Mb) | 2021-03-29 08:17:47 | 3 | |
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (PDF, 13.38Mb) | 2021-03-15 12:33:52 | 24 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Aleksander Kwiecień Data wytworzenia:
15 mar 2021
Osoba dodająca informacje
Krzysztof Grzelka Data publikacji:
15 mar 2021, godz. 12:35
Osoba aktualizująca informacje
Anna Michalak Data aktualizacji:
17 maj 2021, godz. 13:24