Zarządzenie Nr 75/2021 Burmistrza Miasta Turku z dnia 4 czerwca 2021 r.
Zarządzenie Nr 75 /2021
Burmistrza Miasta Turku
z dnia 04 czerwca 2021 r.
w sprawie konsultacji projektu uchwały Rady Miejskiej Turku w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Turek
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713), art. 5 ust. 1 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2020 r. poz. 1057) oraz § 2 ust. 3 Uchwały Nr XLI/360/10 Rady Miejskiej Turku z dnia 16 września 2010 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, zarządzam, co następuje:
§ 1
- Zarządza się przeprowadzenie konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie prowadzącymi działalność statutową na terenie Gminy Miejskiej Turek w przedmiocie uchwały, o której mowa w ust.2.
- Przedmiotem konsultacji jest projekt uchwały Rady Miejskiej Turku w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Turek, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Określa się:
- termin rozpoczęcia konsultacji na dzień: 04 czerwca 2021 r.
- termin zakończenia konsultacji na dzień: 14 czerwca 2021 r.
§ 3
- Konsultacje mają formę składania pisemnych opinii lub uwag na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zarządzenia.
- Formularz zgłoszenia opinii lub uwag należy składać drogą pocztową, elektroniczną lub bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Turku do skrzynki podawczej, w holu budynku, ul. Kaliska 59, w terminie określonym w § 2.
- Informacja o konsultacjach jest zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Turku oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Turku.
§ 4
- Konsultacje przeprowadza się w celu poznania opinii lub uwag na temat projektu uchwały, o której mowa w § 1 ust 2.
- W procesie konsultacji będą rozpatrywane uzasadnione propozycje zmian. Wynik konsultacji ma charakter opiniodawczy i nie jest wiążący. Konsultacje uznaje się za ważne bez względu na liczbę uczestniczących w nich podmiotów.
§ 5
Treść ogłoszenia o konsultacji projektu uchwały Rady Miejskiej Turku sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Turek stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zarządzenia.
§ 6
- Z przebiegu konsultacji zostanie sporządzony protokół. Wyniki konsultacji zostaną opublikowane na stronie internetowej Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń.
- Za przygotowanie i przeprowadzenie konsultacji odpowiada Wydział Mienia Komunalnego Urzędu Miejskiego w Turku.
§ 7
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Mienia Komunalnego Urzędu Miejskiego w Turku.
§ 8
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Romuald Antosik
Burmistrz Miasta Turku
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 75 (ODT, 51.23Kb) | 2021-06-04 14:18:11 | 22 | |
Załącznik nr 2 do Zarządzenia Nr 75.odt (DOCX, 14.29Kb) | 2021-06-04 14:18:11 | 3 | |
Załącznik nr 3 do Zarządzenia Nr 75 (ODT, 7.27Kb) | 2021-06-04 14:18:11 | 11 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Angelika Wilczewska Data wytworzenia:
04 cze 2021
Osoba dodająca informacje
Barbara Feliniak Data publikacji:
04 cze 2021, godz. 14:18
Osoba aktualizująca informacje
Barbara Feliniak Data aktualizacji:
04 cze 2021, godz. 14:18