Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Turku

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

Zarządzenie Nr 84/2022 Burmistrza Miasta Turku z dnia 24 maja 2022 r.

Zarządzenie Nr 84/2022

Burmistrza Miasta Turku

z dnia 24 maja 2022 r.

w sprawie konsultacji projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXVI/252/21  Rady Miejskiej Turku z dnia 24 czerwca 2021 r.  w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Turek.

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym  (t.j. Dz.U.2022.559 ze zm. ), art. 5 ust. 1 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r.  o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j: Dz.U.2020.1057 ze zm. )  oraz  § 2  ust. 3 Uchwały Nr XLI/360/10 Rady Miejskiej Turku z dnia 16 września 2010 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami wymienionymi w  art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, zarządzam, co następuje:

§ 1

  1. Zarządza się przeprowadzenie konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie prowadzącymi działalność statutową na terenie Gminy Miejskiej Turek  w przedmiocie uchwały, o której mowa w ust.2.
  2. Przedmiotem konsultacji jest projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXVI/252/21 Rady Miejskiej Turku z dnia 24 czerwca 2021 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Turek, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 2

Określa się:

  1. termin rozpoczęcia konsultacji na dzień:  24 maja 2022 r.
  2. termin zakończenia konsultacji na dzień: 3 czerwca 2022 r.

§ 3

  1. Konsultacje mają formę składania pisemnych opinii lub uwag na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zarządzenia.
  2. Formularz zgłoszenia opinii lub uwag należy składać drogą pocztową, elektroniczną lub bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Turku do skrzynki podawczej, w holu budynku, ul. Kaliska 59, w terminie określonym w § 2.
  3. Informacja o konsultacjach jest zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Turku oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Turku.

§ 4

  1. Konsultacje przeprowadza się w celu poznania opinii lub uwag na temat  projektu uchwały,  o której mowa w § 1 ust 2.
  2. W procesie konsultacji będą rozpatrywane uzasadnione propozycje zmian. Wynik konsultacji ma charakter opiniodawczy i nie jest wiążący. Konsultacje uznaje się za ważne bez względu na liczbę uczestniczących w nich podmiotów.

§ 5

Treść ogłoszenia o konsultacji projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXVI/252/21  Rady Miejskiej Turku z dnia 24 czerwca 2021 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Turek, stanowi załącznik nr 3  do niniejszego zarządzenia.

§ 6

  1. Z przebiegu konsultacji zostanie sporządzony protokół. Wyniki konsultacji zostaną opublikowane na stronie internetowej Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń.
  2. Za przygotowanie i przeprowadzenie konsultacji odpowiada Wydział Mienia Komunalnego Urzędu Miejskiego w Turku.

§ 7

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Wydziału Mienia Komunalnego Urzędu Miejskiego w Turku.

§ 8

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. 

Romuald Antosik

Burmistrz Miasta Turku

 

                                                                                                                   Załącznik nr 1

                                                                                                                   do Zarządzenia Nr 84/2022

                                                                                                                   Burmistrza Miasta Turku

                                                                                                                    z dnia 24 maja 2022 r.

                                                                                                                      -PROJEKT-

Uchwała  Nr..............

Rady Miejskiej Turku

z dnia....................

w sprawie zmiany  uchwały  Nr XXXVI/252/21 Rady Miejskiej Turku   z dnia 24 czerwca 2021r.   w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Turek.

            Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j.: Dz.U.2022.559 ze zm. ) oraz art. 21 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego  ( t.j.: Dz. U.2022.172 ze zm.), Rada Miejska Turku uchwala, co  następuje:

            § 1. W uchwale  Nr XXXVI/252/21 Rady Miejskiej Turku z dnia 24 czerwca 2021 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Turek  (Dz. Urz. Woj. Wlkp. z 2021 r., poz. 5569 ) wprowadza się następujące zmiany:

  1. w § 1 ust. 2 :

a) pkt 9 otrzymuje brzmienie:

„9) średnim miesięcznym dochodzie na jednego członka gospodarstwa domowego - należy przez to rozumieć średni miesięczny dochód na jednego członka gospodarstwa domowego wykazany przez wnioskodawcę i wszystkie osoby zgłoszone we wniosku do wspólnego zamieszkania",

b) pkt 10 otrzymuje brzmienie:

„10) deklaracji o wysokości dochodów członków gospodarstwa domowego - należy przez to rozumieć deklarację zgodną ze wzorem określonym przez radę gminy  na podstawie art. 7 ust 1e  ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych ( Dz. U. 2021.2021 ze zm. )",

c) pkt 23 otrzymuje brzmienie:

„23) liście zamian - należy przez to rozumieć listę osób uprawnionych do zamiany lokalu  z mieszkaniowego zasobu Gminy na lokal o większej powierzchni ",

  1.  w § 2 ust. 9 otrzymuje brzmienie:

„ 9. Pierwszeństwo, o którym mowa w ust. 8, dotyczy wyłącznie osób umieszczonych na liście osób uprawnionych do zawarcia umowy najmu lokalu mieszkalnego lub najmu socjalnego lokalu, w przypadku uzyskania przez te osoby takiej samej liczby punktów wyliczonych zgodnie z systemem kwalifikacji punktowej, o którym mowa w § 11 ust. 8.”;

  1. w § 3 :

a) ust. 1 pkt 1 otrzymuje brzmienie:

„1) średni miesięczny dochód na członka gospodarstwa domowego w okresie trzech miesięcy poprzedzających złożenie wniosku o przydział lub zamianę lokalu oraz trzech miesięcy poprzedzających zawarcie umowy nie przekracza:

a) 150 % kwoty najniższej emerytury w gospodarstwie wieloosobowym;

b) 200 % kwoty najniższej emerytury w gospodarstwie jednoosobowym”,

b) ust. 5 otrzymuje brzmienie:

„ 5. Nie zawiera się umów najmu z dłużnikami Gminy, chyba, że dłużnik dokonał spłaty całego obciążającego go zadłużenia i spełnia  warunki określone w § 2 ust. 1 pkt 1-3.”;

  1.  w § 4 ust 5 otrzymuje brzmienie:

„5. Zawieranie umów najmu socjalnych lokali z osobami, ujętymi w rejestrach orzeczeń sądowych, o których mowa w § 2 ust. 10 pkt 1 następuje z uwzględnieniem kolejności wynikającej z:

1) zasad racjonalnej gospodarki mieszkaniowym zasobem Gminy i uzasadnionych względów społecznych;

2) daty zarejestrowania prawomocnego orzeczenia sądowego;

3) powierzchni przeznaczonego do zasiedlenia lokalu na najem socjalny i ilości osób    objętych wyrokiem.”;

  1. w § 5 ust. 1 pkt 1 otrzymuje brzmienie:

„1) zamieszkiwanie w lokalach, których powierzchnia mieszkalna przypadająca na członka gospodarstwa domowego nie daje możliwości zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych.”;

  1.  w § 8 ust. 3 otrzymuje brzmienie:

„3. Zawieranie umów najmu tymczasowego pomieszczenia z osobami, o których mowa  w ust. 1, ujętymi w rejestrach orzeczeń sądowych, o których mowa w § 2 ust. 10 pkt 2 następuje  z uwzględnieniem kolejności wynikającej z:

1) zasad racjonalnej gospodarki mieszkaniowym zasobem Gminy i uzasadnionych względów społecznych;

2) daty zarejestrowania prawomocnego orzeczenia sądowego;

3) powierzchni przeznaczonego do zasiedlenia lokalu na najem socjalny i ilości osób   objętych wyrokiem.”;

  1. w § 10:

a) ust 1 otrzymuje brzmienie:

„ 1. Procedurę ubiegania się o przydział i zamianę lokalu na czas nieoznaczony  oraz najem socjalny lokalu rozpoczyna złożenie wniosku przez osobę ubiegającą się o taki przydział  i zamianę.”,

b) uchyla się ust. 4,

c) ust. 6 otrzymuje brzmienie:

„6. Pozytywne zaopiniowanie wniosku przez SKM będzie podstawą do ujęcia wnioskodawcy na liście osób uprawnionych , o której mowa w § 11 ust. 11 pkt 1-3.”;

  1. w § 11:

a) ust. 1 otrzymuje brzmienie:

„1. W celu poddania kontroli społecznej trybu rozpatrywania i załatwiania wniosków  o przydział i zamianę lokali na czas nieoznaczony oraz najem socjalny lokali Burmistrz Miasta Turku powołuje zarządzeniem Społeczną Komisję Mieszkaniową, określając jej skład osobowy i wyznaczając Przewodniczącego.”,

b) ust. 2  otrzymuje brzmienie:

„2. Społeczna Komisja Mieszkaniowa każdego roku rozpoczyna prace związane  z kwalifikowaniem  osób do przydziału i zamiany lokalu na czas nieoznaczony oraz najem socjalny lokalu w terminie ustalonym przez  Burmistrza Miasta Turku.”,

c) ust. 5 otrzymuje brzmienie:

„5. Ocenie w ramach kontroli społecznej prowadzonej przez SKM będzie podlegała weryfikacja przewidzianych niniejszą uchwałą procedur w postępowaniach o przydział  i zamianę lokalu na czas nieoznaczony oraz najem socjalny lokalu, a w szczególności:

1) liczba złożonych wniosków oraz formularzy aktualizacji wniosków;

2) liczba wniosków oraz formularzy aktualizacji wniosków rozpoznanych pozytywnie i negatywnie;

3 ) dane liczbowe składające się na ocenę punktową wniosków oraz formularzy aktualizacji wniosków;

4) skala ocen zastosowana w weryfikacji wniosków oraz w formularzach aktualizacji wniosków;

5) prawidłowość zliczenia punktacji.”,

d) ust. 6 otrzymuje brzmienie:

„6. Do zadań SKM należy także:

1) opiniowanie wniosków oraz formularzy aktualizacji wniosków o przydział i zamianę lokalu na czas nieoznaczony oraz najem socjalny lokalu;

2) opiniowanie uwag do projektów list osób uprawnionych;

3) tworzenie projektów list osób uprawnionych:

- listę mieszkaniową;

- listę socjalną;

 - listę zamian.”,

e) ust. 10 otrzymuje brzmienie:

„10. Projekty list zatwierdzone przez Burmistrza podane zostaną do informacji w siedzibie Urzędu Miejskiego przez okres 30 dni. Uwagi do projektów list wnioskodawcy mogą kierować do Burmistrza  w terminie 30 dni od daty podania list do informacji.”,

f) ust. 11otrzymuje brzmienie:

„11. Po rozpatrzeniu uwag wnioskodawców - Burmistrz Miasta Turku w terminie  do 30 kwietnia każdego roku ustala listę osób uprawnionych, tj:

 1) listę mieszkaniową;

2) listę socjalną;

3) listę zamian.”,

g) ust. 12 otrzymuje brzmienie:

„12. Na listach osób uprawnionych, o których mowa w ust. 11, będą ujęte także osoby, które nabyły uprawnienia do przydziału lokalu w latach poprzednich, zweryfikowanych i zaopiniowanych przez SKM na podstawie formularza aktualizacji wniosku.”,

h) dodaje się ust. 13 w brzmieniu:

„13. Niezłożenie w terminie ustalonym przez Burmistrza Miasta Turku formularza aktualizacji wniosku, niezbędnego do stwierdzenia spełnienia warunków określonych niniejszą uchwałą, skutkuje utratą uprawnień i skreśleniem  z listy osób uprawnionych.”;

  1. w § 14:

a)  ust. 2 otrzymuje brzmienie:

„2.Najemcy lokali należących do mieszkaniowego zasobu Gminy mogą dokonywać zgodnej zamiany lokali, z zastrzeżeniem ust. 3.”,

b) ust 4 otrzymuje brzmienie:

„4. W przypadku dokonania zgodnej zamiany pomiędzy najemcami lokali mieszkalnych, najemcy przeprowadzają remont lokali związanych z zamianą na koszt własny,  bez możliwości dochodzenia od Gminy zwrotu poniesionych nakładów.”,

c) ust. 7 otrzymuje brzmienie:

„7. Zamiana lokalu, o której mowa w ust. 5 pkt 1-2 oraz  w ust. 6 dokonywana jest  za  zgodą Burmistrza Miasta Turku, w miarę posiadanych wolnych lokali do zasiedlenia”,

d) uchyla się ust. 8;

  1. Załącznik  nr 1 do uchwały otrzymuje następujące brzmienie:

 

         System kwalifikacji punktowej

Lp.

Okoliczności podlegające  ocenie

Kryteria oceny

Punktacja

Objaśniania

1.

Warunki mieszkaniowe wnioskodawcy

Stan techniczny lokalu,             w którym zamieszkuje  wnioskodawca z rodziną

 6

Zły stan techniczny lokalu potwierdzony przez : zarządcę obiektu, ekspertyzę techniczną sporządzona przez rzeczoznawcę                                   z  uprawnieniami budowlanymi, zaświadczeniem osoby uprawnionej lub oświadczeniem wnioskodawcy.

2.

Bezdomność w rozumieniu ustawy o pomocy społecznej

Bezdomność

  4

Osoba bezdomna to osoba niezamieszkująca w lokalu mieszkalnym w rozumieniu przepisów o ochronie praw lokatorów  i mieszkaniowym zasobie gminy i niezameldowana na pobyt stały, w rozumieniu przepisów o ewidencji ludności,  a także osoba niezamieszkująca  w lokalu mieszkalnym  i zameldowana na pobyt stały w lokalu, w którym nie ma możliwości zamieszkania.

3.

Wnioskodawca – wychowanek opuszczający rodzinną formę pieczy zastępczej (rodziny zastępcze, rodzinne domy dziecka) oraz instytucjonalną formę pieczy zastępczej (palcówki opiekuńczo – wychowawcze ), w wieku do 25 roku życia w przypadku braku możliwości powrotu do domu rodzinnego

Data opuszczenia placówki oraz możliwość powrotu do domu rodzinnego

10

Konieczne jest potwierdzenie braku możliwości powrotu do domu rodzinnego przez dyrektora placówki lub koordynatora pieczy zastępczej.

4.

Wnioskodawca - osoba dotknięta przemocą

 

 

1) Osoba dotknięta przemocą posiadająca dzieci niepełnoletnie, z którymi ubiega się o przydział

 

2) Osoba samotna dotknięta przemocą

5

 

 

 

 

3

Punkty są naliczane w wypadku gdy w roku,  w którym składany jest wniosek lub w okresie 12 miesięcy poprzedzających rok,  w którym ustalany jest projekt listy, sporządzona  została Niebieska Karta lub zapadł wyrok skazujący sprawcę przemocy.

5.

Niepełnosprawność wnioskodawcy lub członków jego wspólnego gospodarstwa domowego ubiegających  się o wspólne zamieszkiwanie

1)niepełnosprawność- stopień znaczny

 

2)niepełnosprawność-stopień umiarkowany

 

3)niepełnosprawne dziecko do 16 roku życia

8

 

 

2

 

 

5

Dokumentami określającymi niepełnosprawność są dokumenty wymienione   w ustawie z dnia 27.08.1997r. o rehabilitacji zawodowej  i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.                      W przypadku dziecka do 16 lat należy przedstawić orzeczenie  o niepełnosprawności  w stopniu umiarkowanym,  w przypadku orzeczenia   w stopniu znacznym dolicza się dodatkowo  3 punkty.

6.

Sytuacja rodzinna

1) wnioskodawca samotnie wychowujący dziecko w wieku do 18 roku życia , a przypadku dzieci uczących się – do 25 roku życia

 

2) wnioskodawca wychowujący  dziecko w wieku do 18 roku życia a w przypadku uczących  się – do 25 roku życia

4

 

 

 

 

 

 

 

2

 

Dzieci objęte wnioskiem muszą faktycznie zamieszkiwać  z rodzicem lub opiekunem prawnym. W przypadku dzieci , które ukończyły 18 rok życia konieczne jest przedstawienie zaświadczenia    o kontynuowaniu nauki. Osoba samotnie wychowująca dziecko to m.in. osoba, której małżeństwo zostało rozwiązane przez rozwód lub  w stosunku, do którego sąd orzekł separację lub samotne wychowywanie dziecka jest potwierdzone wyrokiem sądowym zasadzającym alimenty. Konieczność przedstawienia ww. dokumentów nie dotyczy sytuacji, gdy rodzic dziecka zmarł lub jest nieznany.

 

7.

Stosunek wnioskodawcy do wcześniej udzielonej pomocy

1) skreślenie z listy osób uprawnionych do przydziału lokalu

 

2) odrzucenie oferty najmu  socjalnego w związku                           z zasądzonym wyrokiem eksmisyjnym

-6

 

 

 

 

-6

 

Punkty odliczane są   każdorazowo przy  złożonym wniosku jeśli skreślenie lub odrzucenie oferty nastąpiło   w okresie  ostatnich 2 lat   od złożenia wniosku.

 

8.

Zbycie poprzednio zajmowanego mieszkania/domu

1) Zbycie lokalu mieszkalnego, domu czy nieruchomości zabudowanej budynkiem mieszkalnym będącego własnością wnioskodawcy lub współmałżonka

 

2) W przypadku utraty mieszkania/ domu wskutek licytacji komorniczej

-6

 

 

 

 

 

 

-10

Zbycie ( m.in. sprzedaż, darowanie, przepisanie ) przez wnioskodawcę posiadanego mieszkania / domu, w którym zamieszkiwał. Utrata mieszania /domu w wyniku licytacji komorniczej. Punkty odliczane są każdorazowo przy złożonym wniosku, jeśli zbycie lub utrata nastąpiły w okresie ostatnich 2 lat od złożenia wniosku. Uwaga nie dotyczy osób dotkniętych przemocą,   o których mowa   w pkt. 4 tabeli.

 

            § 2.   Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta Turku.

      § 3. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego.

                                                        

  UZASADNIENIE

do uchwały Nr..........

Rady Miejskiej Turku

z dnia....................

 

w sprawie zmiany  uchwały  Nr XXXVI/252/21 Rady Miejskiej Turku   z dnia 24 czerwca 2021r.   w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących  w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Turek.

            Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego wprowadziła obowiązek uchwalenia przez rady gmin zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy. W szczególności zasady powinny obejmować:

  1. Wysokość dochodu gospodarstwa domowego uzasadniająca oddanie w najem lub podnajem lokalu na czas nieoznaczony i najem socjalny lokalu oraz wysokość dochodu gospodarstwa domowego uzasadniająca stosowanie obniżek czynszu;
  2. Warunki zamieszkiwania kwalifikujące wnioskodawcę do ich poprawy;
  3. Kryteria wyboru osób, którym przysługuje pierwszeństwo zawarcia umowy najmu lokalu  na czas nieoznaczony i umowy najmu socjalnego lokalu;
  4. Tryb rozpatrywania i załatwiania wniosków o najem lokali zawierany na czas nieoznaczony  i najem socjalny lokalu oraz sposób poddawania tych spraw kontroli społecznej;
  5. Warunki dokonywania zamiany lokali wchodzących w skład  mieszkaniowego zasobu gminy oraz zamiany lokali należących do tego zasobu a osobami zajmującymi lokale w innych zasobach;
  6. Zasady postępowania w stosunku do osób, które pozostały w lokalu opuszczonym przez najemcę  lub w lokalu, w którego najem nie wstąpiły po śmierci najemcy,
  7. Warunki, jakie musi spełniać lokal wskazywany dla osób niepełnosprawnych z uwzględnieniem rzeczywistych potrzeb wynikających z rodzaju niepełnosprawności;
  8. Zasady przeznaczenia lokali na realizację zadań, o których mowa w art. 4 ust. 2b.

Obowiązująca w naszej Gminie uchwała zawiera wszystkie wymienione wyżej elementy, a także zasady ogólne przyznawania lokali; lokale zamienne, tymczasowe pomieszczenia; lokale oddawane w najem po przeprowadzeniu remontu przez przyszłego najemcę.

            Dotychczasowa praktyka funkcjonowania uchwały wskazuje na konieczność wprowadzenia zmian i jej uaktualnienia. W związku z powyższym w uchwale proponuje się wprowadzenie zmian mających na celu uściślenie i uszczegółowienie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Turek w świetle obowiązujących przepisów prawnych  i ma na celu zwiększenie przejrzystości we wrażliwym społecznie obszarze gospodarki mieszkaniowej w mieście.

Załącznik nr 2 do pobrania poniżej

                                                    

Załącznik nr 3

                                                                                        do Zarządzenia Nr 84/2022

                                                                                        Burmistrza Miasta Turku

                                                                                        z dnia 24 maja 2022 r.

Ogłoszenie

Burmistrza Miasta Turku

z dnia 24 maja 2022 r.

o konsultacji z organizacjami pozarządowymi projektu uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXVI/252/21  Rady Miejskiej Turku z dnia 24 czerwca 2021 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Turek.

Do udziału w konsultacjach zaproszone są organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie prowadzącymi działalność statutową na terenie Gminy Miejskiej Turek w przedmiocie uchwały.

 

I. Przedmiot konsultacji: projekt uchwały Rady Miejskiej Turku w sprawie zmiany uchwały Nr XXXVI/252/21 Rady Miejskiej Turku z dnia 24 czerwca 2021 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Turek.

II. Termin konsultacji:  od 24 maja 2022 r.  do 3 czerwca 2022 r.

III. Forma konsultacji: złożenie pisemnej opinii lub uwag drogą pocztową na adres:
62-700 Turek, ul. Kaliska 59, elektroniczną na adres: poczta@miastoturek.pl lub bezpośrednio  w Urzędzie Miejskim do skrzynki podawczej, w holu budynku, ul. Kaliska 59.

IV. Komórka odpowiedzialna za przeprowadzenie konsultacji: Wydział Mienia Komunalnego w Urzędzie Miejskim w Turku.

W załączeniu:

*Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXVI/252/21  Rady Miejskiej Turku z dnia 24 czerwca 2021 r.  w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Turek.

*Formularz zgłoszenia opinii lub uwag.                                                      

                                                                                                                     Romuald Antosik

                                                                                                          Burmistrz Miasta Turku

 


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Załacznik nr 1 projekt uchwały Rady Miejskiej Turku (ODT, 29.61Kb) 2022-05-24 13:12:33 10
Załącznik nr 2 formularz zgłoszenia opinii lub uwag (ODT, 6.67Kb) 2022-05-24 13:09:29 8
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Angelika Wilczewska

Data wytworzenia:
24 maj 2022

Osoba dodająca informacje

Barbara Feliniak

Data publikacji:
24 maj 2022, godz. 13:09

Osoba aktualizująca informacje

Barbara Feliniak

Data aktualizacji:
24 maj 2022, godz. 13:31