BUDOWA ZESPOŁU DWÓCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
Turek, dnia 30 września 2022 r.
Numer referencyjny: GIN.2710.1.2022
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych pn. „BUDOWA ZESPOŁU DWÓCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK”(ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 2022/BZP 00291797/01 z dnia 04.08.2022)
Działając na podstawie art. 253 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2022, poz. 1710), w imieniu Gminy Miejskiej Turek zawiadamiamy, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie w/w roboty budowlanej, jako najkorzystniejsza wybrana została oferta złożona przez następującego Wykonawcę:
- Wykonawca, którego ofertę w postępowaniu wybrano jako najkorzystniejszą wraz z punktacją przyznaną ofercie w przyjętych kryteriach oceny ofert i łączną punktacją:
Numer oferty: 1
Firma (nazwa) Wykonawcy: LEPIKOSp. z o.o.
Adres siedziby Wykonawcy: ul. Skórzewska 19, 60-185 Poznań-Skórzewo
- Cena oferty: 16 787 346,79PLN – punktacja przyznana Wykonawcy w kryterium oceny „Cena oferty”, obliczona zgodnie z pkt 15.2. SWZ: 60,00 pkt
- Okres udzielonej gwarancji jakości: 60 miesięcy - punktacja przyznana Wykonawcy w kryterium oceny „Okres udzielonej gwarancji jakości”, obliczona zgodnie z pkt 15.2. SWZ: 40,00 pkt
Łączna punktacja uzyskana przez Wykonawcę: 100,00 pkt
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:
Wybrana oferta jest ofertą najkorzystniejszą w rozumieniu art. 239 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2022, poz. 1710) - dalej ustawa Pzp, to znaczy jest ofertą przedstawiającą najkorzystniejszy stosunek ceny w wysokości 16 787 346,79PLN do jakości, to jest okresu udzielonej przez wykonawcę gwarancji jakości wykonanych robót budowklanych, wynoszącego 60 miesięcy. W związku z ustalonymi w postępowaniu kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem wagowym: cena oferty – 60 %, okres udzielonej gwarancji jakości – 40 % stanowi to podstawę do wyboru oferty w/w wykonawcy jako oferty najkorzystniejszej w rozumieniu art. 239 ust. 2 ustawy Pzp. Wykonawca na podstawie złożonych w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w tym na wezwanie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, potwierdził brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy i art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp oraz spełnianie ustalonych warunków udziału w postępowaniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie złożonoinnych ofert
Numer referencyjny: GIN.2710.1.2022 Turek, dnia 19 września 2022 r.
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych pn.: BUDOWA ZESPOŁU DWÓCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK (ogłoszenie o zamówieniu nr 2022/BZP 00291797/01 z dnia 04.08.2022)
Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), udostępnia informację o wykonawcy, którego oferta została otwarta:
LEPIKO SP. Z O.O.
UL. SKÓRZEWSKA 19
60-185 POZNAŃ – SKÓRZEWO
CENA OFERTY: 16 787 346,79 PLN
Numer referencyjny: GIN.2710.1.2022 Turek, dnia 19 września 2022 r
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych pn.: BUDOWA ZESPOŁU DWÓCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK (ogłoszenie o zamówieniu nr 2022/BZP 00291797/01 z dnia 04.08.2022)
Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2022, poz. 1710) informuje, że na dzień otwarcia ofert, zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia całkowitą kwotę w wysokości 12 000 000,00 PLN(słownie: dwanaście milionów)
Nr referencyjny: GIN.2710.1.2022 Turek, dnia 08 września 2022 r.
Do Wykonawców
Dotyczy: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych pn. „BUDOWA ZESPOŁU DWÓCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK” – (ogłoszenie o zamówieniu nr 2022/BZP 00291797/01 z dnia 2022-08-04)
Zamawiający na podstawie art. 286 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dokonuje następujących zmian treści SWZ:
W punkcie 5 SWZ „Termin wykonania zamówienia” zapis o treści „17 miesięcy od daty zawarcia umowy” ulega zmianie na następujący: 20 miesięcy od daty zawarcia umowy
W punkcie 11 SWZ „Termin związania ofertą” ppkt 11.1. otrzymuje następujące brzmienie:
11.1. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, od dnia upływu terminu składania ofert, to jest do dnia 18 października 2022 r.
W punkcie 13 SWZ „Sposób oraz termin składania ofert i termin otwarcia ofert” ppkt13.1. i 13.2. SWZ, otrzymują następujące brzmienie:
13.1. Ofertę w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wraz z wymaganymi załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem ePUAP (Formularz do złożenia lub wycofania oferty) na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Gminy Miejskiej Turek (adres skrzynki ePUAP Gminy Miejskiej Turek: /130cd1mfgj/skrytka) w terminie do dnia 19 września 2022 r. do godziny 11:30
13.2. Otwarcie ofert jest niejawne i nastąpi w dniu 19września 2022 r. o godzinie 12:00
Zgodnie z Ustawą Pzp zamawiający nie ma obowiązku przeprowadzania sesji otwarcia ofert w sposób jawny z udziałem wykonawców lub transmitowania sesji otwarcia za pośrednictwem elektronicznych narzędzi do przekazu wideo on-line, a ma jedynie takie uprawnienie.
Zmianie ulega treść FORMULARZA OFERTOWEGO (Załącznik nr 1 do SWZ) w zakresie punktu 2 dotyczącego terminu wykonania zamówienia oraz punktu 7 dotyczącego terminu związania ofertą. Zmodyfikowany formularz ofertowy zostaje udostępniony Wykonawcom do pobrania w następujących lokalizacjach:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/48ae7d13-f6ae-4353-aecc-7fc38a0f6e6a
W załączniku nr 8 do SWZ – Projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego, dokonuje się następujących zmian:
§ 1 ust. 2 otrzymuje następującą treść:
Zamawiający oświadcza, iż zadanie, o którym mowa w ust. 1 finansowane jest
ze środków Zamawiającego, jako wkład własny i współfinansowane jest ze środków pochodzących z Programu - Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych maksymalnie do kwoty 9.599.200,00 PLN (słownie: dziewięć milionów pięćset dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy dwieście złotych zero groszy PLN). Zamawiającydopuszcza finansowanie wkładu własnego z innych pozyskanych środków zewnętrznych.
§ 4 ust. 3 otrzymuje następującą treść:
Termin zakończenia robót będących przedmiotem umowy Strony ustaliły:
- 20 miesięcy licząc od daty zawarcia niniejszej umowy.
§ 5 ust. 3 otrzymuje następującą treść:
Na realizację przedmiotu umowy Zamawiający przeznacza środki finansowe:
- w 2022 roku – do kwoty 2 500 000,00 PLN,
- w 2023 roku – środki finansowe, stanowiące różnicę pomiędzy wynagrodzeniem ryczałtowym określonym w ust. 1 a kwotą stanowiącą sumę rozliczeń roku 2022 i 2024,
- w 2024 roku – co najmniej 4 799 600,00 PLN.
§ 6 ust. 1 otrzymuje następującą treść:
Wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1 niniejszej umowy rozliczane będzie na podstawie faktur VAT wystawionych przez Wykonawcę w oparciu o protokoły odbioru częściowego elementów robót wraz z kosztorysem i w oparciu o protokół końcowego odbioru robót dla końcowej faktury, mając na uwadze przez Wykonawcę wysokość środków finansowych przeznaczonych na realizację przedsięwzięcia określonych w § 5 ust. 3.
§ 6 ust. 2ppkt 2.1-2.5 otrzymuje następującą treść:
- Strony umowy ustalają następujący tryb wypłaty wynagrodzenia dla Wykonawcy:
2.1. Wykonawca wystawi faktury za wykonanie 1 ETAPU przedmiotu umowy – „stan zerowy i stan surowy” po odpowiednim zaawansowaniu finansowym i rzeczowym przedsięwzięcia do kwoty 2 500 000,00 PLN stanowiącej wkład własny Gminy Miejskiej Turek o którym mowa w § 5 ust 2, wraz z protokołami odbioru częściowego elementów robót i kosztorysem.
2.2. Wykonawca wystawi kolejne faktury za wykonanie 2 ETAPU przedmiotu umowy – „stan surowy i stan wykończeniowy” po odpowiednim zaawansowaniu finansowym i rzeczowym przedsięwzięcia respektując zapisy w ramach Programu - Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych tj. do kwoty w wysokości ………………………. PLN, o której mowa w § 5 ust 2 wraz z protokołami odbioru częściowego elementów robót i kosztorysem.
2.3. Wykonawca wystawi końcową fakturę po zakończeniu przedsięwzięcia – 3 ETAP przedmiotu umowy „pozostały zakres robót do wykonania: stan wykończeniowy zewnętrzny i wewnętrzny, instalacje sanitarne i elektryczne, węzeł cieplny, roboty wykończeniowe, zagospodarowanie terenu z infrastrukturą techniczną” i spisaniu protokołu końcowego odbioru robót zgodnie z § 5 ust 2.
2.4. Strony zgodnie ustalają, że wypłata wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1, będzie oparta na zasadach wynikających z wstępnej promesy dla Gminy Miejskiej Turek dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Nr 01/2021/475/Polski Ład z dnia 17.11.2021 r., zgodnie z którą wypłata wynagrodzenia Wykonawcy ze środków pochodzących z Programu – Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, o których mowa w § 5 ust. 2 nastąpi w dwóch transzach:
- pierwsza – po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach ETAPU 2 przedmiotu umowy, nie więcej niż 50% kwoty wynikającej z promesy, przy czym Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT na tę kwotę;
- druga – w ramach ETAPU 3 przedmiotu umowy - po zakończeniu realizacji inwestycji, na pozostałą część kwoty wynikającej z promesy.
2.5. Zamawiający będzie pokrywał wynagrodzenie Wykonawcy w pierwszej kolejności ze środków stanowiących wkład własny. Wykonawca zapewnia finansowanie inwestycji w części nie pokrytej udziałem własnym Gminy Miejskiej Turek, na czas poprzedzający wypłaty z Promesy dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu - Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
W § 6 ust. 2 dotychczasowy ppkt 2.5 otrzymuje numerację 2.6
§ 6 ust. 3 otrzymuje następującą treść:
Do momentu odbioru końcowego suma wystawionych faktur VAT, nie może przekroczyć kwoty wkładu własnego oraz 50% dofinansowania w ramach Programu - Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, o którym mowa w § 5 ust. 2 niniejszej umowy.
Ujednolicony projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego, uwzględniający powyższe zmiany, zostaje udostępniony Wykonawcom do pobrania w następujących lokalizacjach:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/48ae7d13-f6ae-4353-aecc-7fc38a0f6e6a
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (PDF, 171.03Kb) | 2022-08-04 12:39:49 | 29 | |
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA (PDF, 36.71Kb) | 2022-08-04 12:39:49 | 22 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
DOKUMENTACJA 1 (ZIP, 17.55Mb) | 2022-08-04 12:39:49 | 10 | |
ZAŁĄCZNIK NR 1A - OŚWIAD. Z ART. 125 UST. 1 PZP (DOCX, 23.94Kb) | 2022-08-04 12:39:49 | 1 | |
ZAŁĄCZNIK NR 1B - OŚWIAD. Z ART. 125 UST. 1 PZP (DOCX, 22.76Kb) | 2022-08-04 12:39:50 | 0 | |
ZAŁĄCZNIK NR 1C - OŚWIAD. Z ART. 125 UST. 5 PZP (DOCX, 25.18Kb) | 2022-08-04 12:39:50 | 0 | |
ZAŁĄCZNIK NR 1 - FORMULARZ OFERTOWY (DOCX, 30.16Kb) | 2022-08-04 12:39:49 | 0 | |
DOKUMENTACJA 2 (ZIP, 20.56Mb) | 2022-08-04 12:39:49 | 3 | |
ZAŁĄCZNIK NR 2A - OŚWIAD. O AKTUALNOŚCI - WYKONAWCA (DOC, 44.00Kb) | 2022-08-04 12:39:50 | 0 | |
ZAŁĄCZNIK NR 2B - OŚWIAD. O AKTUALNOŚCI - ART. 118 PZP (DOC, 44.50Kb) | 2022-08-04 12:39:50 | 0 | |
DOKUMENTACJA 3 (ZIP, 7.41Mb) | 2022-08-04 12:39:49 | 3 | |
ZAŁĄCZNIK NR 3 - OŚWIAD. Z ART. 108 UST. 1 PKT 5 PZP (DOC, 44.00Kb) | 2022-08-04 12:39:50 | 0 | |
ZAŁĄCZNIK NR 4 - WYKAZ OSÓB (DOCX, 26.93Kb) | 2022-08-04 12:39:50 | 0 | |
ZAŁĄCZNIK NR 5 - WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT (DOCX, 23.59Kb) | 2022-08-04 12:39:50 | 0 | |
ZAŁĄCZNIK NR 6 - OŚWIAD. Z ART. 117 UST. 4 PZP (DOCX, 18.18Kb) | 2022-08-04 12:39:50 | 0 | |
ZAŁĄCZNIK NR 7 -ZOBOWIĄZANIE Z ART. 118 PZP (DOCX, 19.83Kb) | 2022-08-04 12:39:50 | 0 | |
ZAŁĄCZNIK NR 8 - PROJEKT UMOWY (DOCX, 65.26Kb) | 2022-08-04 12:39:50 | 5 | |
ZAŁĄCZNIK NR 9 - IDENTYFIKATOR POSTĘPOWANIA (DOCX, 12.00Kb) | 2022-08-04 12:39:50 | 0 | |
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - SWZ (DOC, 375.00Kb) | 2022-08-04 12:39:49 | 1 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
UJEDNOLICONY PROJEKT UMOWY- 08.09.2022 (PDF, 579.86Kb) | 2022-09-08 10:37:28 | 6 | |
ZMIANA TREŚCI SWZ - 08.09.2022 (PDF, 1.22Mb) | 2022-09-08 10:37:28 | 3 | |
ZMODYFIKOWANY FORMULARZ OFERTOWY - 08.09.2022 (DOCX, 27.79Kb) | 2022-09-08 10:37:28 | 1 | |
19.08.2022 - PROJEKT TECHNICZNY 1 (ZIP, 7.05Mb) | 2022-08-19 13:21:13 | 41 | |
19.08.2022 - PROJEKT TECHNICZNY 2 (ZIP, 13.77Mb) | 2022-08-19 13:18:54 | 18 | |
19.08.2022 - PROJEKT TECHNICZNY 3 (ZIP, 14.37Mb) | 2022-08-19 13:18:54 | 10 | |
19.08.2022 - PROJEKT TECHNICZNY 4 (ZIP, 14.25Mb) | 2022-08-19 13:18:54 | 11 | |
19.08.2022 - PROJEKT TECHNICZNY 5 (ZIP, 14.33Mb) | 2022-08-19 13:18:54 | 11 | |
19.08.2022 - PROJEKT TECHNICZNY 6 (ZIP, 3.56Mb) | 2022-08-19 13:18:54 | 14 | |
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA - 19.08.2022 (PDF, 39.47Kb) | 2022-08-19 13:18:54 | 6 | |
WYJAŚNIENIA I ZMIANA TREŚCI SWZ - 19.08.2022 (PDF, 719.29Kb) | 2022-08-19 13:18:54 | 10 | |
ZMODYFIKOWANY 19.08.22 - FORMULARZ OFERTOWY (DOCX, 27.50Kb) | 2022-08-19 13:18:54 | 4 |
Ogłoszenia o zmianie ogłoszenia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIE-08.09.2022 (PDF, 55.48Kb) | 2022-09-08 10:37:28 | 6 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY-30.10.2022 (PDF, 593.15Kb) | 2022-09-30 11:43:43 | 2 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Krzysztof Grzelka Data wytworzenia:
04 sie 2022
Osoba dodająca informacje
Krzysztof Grzelka Data publikacji:
04 sie 2022, godz. 12:40
Osoba aktualizująca informacje
Krzysztof Grzelka Data aktualizacji:
30 wrz 2022, godz. 11:43