Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Miejskiego w Turku

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

Tagi

ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK

Turek, dnia 28 września 2021 r.

Numer referencyjny: GIM.2710.1.2021

 

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn. „ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK”(ogłoszenie o zamówieniu  w Dz. Urz. UE nr 2021/S 156-413323 z dnia 13/08/2021)

 

Działając na podstawie art. 253 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2021, poz. 1129), w imieniu Gminy Miejskiej Turek zawiadamiamy, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie w/w usługi, jako najkorzystniejsza wybrana została oferta złożona przez następującego Wykonawcę:

 

  1. Wykonawca, którego ofertę w postępowaniu wybrano jako najkorzystniejszą wraz z punktacją przyznaną ofercie w przyjętych kryteriach oceny ofert i łączną punktacją:

 

Numer oferty: 1

Firma (nazwa) Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i MieszkaniowejSp. z o.o.

Adres siedziby Wykonawcy: 62-700 Turek, ul. Polna 4

  1. Cena oferty: 2 307 846,62PLN – punktacja przyznana Wykonawcy w kryterium oceny „Cena oferty”, obliczona zgodnie z pkt 15.2. SWZ: 60,00 pkt
  2. Częstotliwość funkcjonowania PSZOK: zgodnie z ofertą 3 dni w tygodniu (poniedziałek, środa, sobota) - punktacja przyznana Wykonawcy w kryterium oceny „Częstotliwość funkcjonowania PSZOK”, obliczona zgodnie z pkt 15.2. SWZ: 10,00 pkt
  3. Okres trwania „Akcji odbioru choinek”: zgodnie z ofertą 5 dni w okresie od 10.01.2022 do 14.01.2022 – punktacja przyznana Wykonawcy w kryterium oceny „Okres trwania Akcji odbioru choinek”, obliczona zgodnie z pkt 15.2. SWZ: 20,00 pkt

Łączna punktacja uzyskana przez Wykonawcę: 90,00 pkt

 

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:

Wybrana oferta jest ofertą najkorzystniejszą w rozumieniu art. 239 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - dalej ustawa Pzp, to znaczy jest ofertą przedstawiającą najkorzystniejszy stosunek ceny oferty w wysokości 2 307 846,62 PLN do kryteriów odnoszących się do jakości, to jest częstotliwości funkcjonowania PSZOKoraz okresu trwania „Akcji odbioru choinek”. Wykonawca na podstawie podmiotowych  środków dowodowych złożonych na wezwanie Zamawiającego z art. 126 ust. 1 ustawy Pzp, potwierdził brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie obligatoryjnych przesłanek wykluczenia z art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełnianie określonych w dokumentach zamówienia warunków udziału w postępowaniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu na podstawie przesłanek z art. 226 ustawy Pzp.

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie złożono innych ofert.

Zamawiający zawrze z wybranym Wykonawcą umowę w sprawie zamówienia publicznego na zasadach określonych w art. 264 ust. 2 pkt 1 lit. a) ustawy Pzp.

 

 


Numer referencyjny: GIM.2710.1.2021  Turek, dnia 20 września 2021 r.

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.: „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Miejskiej Turek” (ogłoszenie o zamówieniu nr 2021/S 156-413323 z dnia 13/08/2021)

Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), po dokonaniu czynności otwarcia ofertyzłożonej środkiem komunikacji elektronicznej, przekazujeinformacje o złożonej w postępowaniu ofercie:

PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.

UL. POLNA 4, 62-700 TUREK

CENA OFERTY: 2 307 846,62 PLN

 

 

Numer referencyjny: GIM.2710.1.2021   Turek, dnia 20 września 2021 r.

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Miejskiej Turek„” (ogłoszenie o zamówieniu nr 2021/S 156-413323 z dnia 13/08/2021)

Zamawiający na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę w wysokości 2 310 000,00 PLN (słownie złotych: dwa miliony trzysta dziesięć tysięcy)

 


Turek, dnia 01 września 2021 r.

 

Numer referencyjny: GIM.2710.1.2021

 

ZMIANY TREŚCI SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA  (SWZ)

 

Dotyczy:postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.: „ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK” – (ogłoszenie o zamówieniu nr 2021/S 156-413323 z dnia 13/08/2021, ID postępowania miniPortal: c4b36b49-9406-4058-9c36-3e881d3e3e4d)

Zamawiający informuję, że w toku postępowania o udzielenie ww. zamówienia publicznego na podstawie art. 137 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z2021 poz. 1129), dokonał następujących zmian w zakresie treści SWZ, które są wynikiem doprecyzowania szacowanych ilości odpadów komunalnych przekazywanych do innej instalacji komunalnej w czasie przestoju instalacji ZUOK „Orli Staw”:

ZMIANA TREŚCI SWZ - 01.09.2021 - pobierz plik

ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SWZ - ZMODYFIKOWANY FORMULARZ OFERTY - pobierz plik

SPROSTOWANIE OGŁOSZENIA - pobierz plik


Turek, dnia 16 sierpnia 2021 r.

 

Numer referencyjny: GIM.2710.1.2021

ZMIANY TREŚCI SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA  (SWZ)

Dotyczy:postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.. „ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK” – (ogłoszenie o zamówieniu nr 2021/S 156-413323)

 

Zamawiający informuję, że w toku postępowania o udzielenie ww. zamówienia publicznego na podstawie art.286 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019, poz. 2019 ze zm.), dokonał następujących zmian w zakresie treści SWZ:

Modyfikacja treści SWZ - pobierz plik

Zmodyfikowany formularz ofertowy - pobierz plik


Załączniki do pobrania

Ogłoszenie zamówienia

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
2021-OJS156-413323-pl (PDF, 140.02Kb) 2021-08-13 11:52:03 7

SWZ

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (DOC, 382.00Kb) 2021-08-13 11:52:03 7
ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ - FORMULARZ OFERTY (DOCX, 51.05Kb) 2021-08-13 11:52:03 8
ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SWZ - OŚWIADCZENIE WS. GRUPY KAPITAŁOWEJ (DOC, 43.50Kb) 2021-08-13 11:52:03 3
ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SWZ - OŚWIADCZENIE AKTUALIZUJĄCE (DOC, 39.00Kb) 2021-08-13 11:52:04 2
ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SWZ - WYKAZ URZĄDZEŃ I WYPOSAŻENIA (DOC, 56.00Kb) 2021-08-13 11:52:04 3
ZAŁĄCZNIK NR 6 DO SWZ -ZOBOWIĄZANIE Z ART. 118 PZP (DOCX, 20.89Kb) 2021-08-13 11:52:04 3
ZAŁĄCZNIK NR 7 DO SWZ - OŚWIADCZENIE Z ART. 117 UST. 4 PZP (DOCX, 17.79Kb) 2021-08-13 11:52:04 2
ZAŁĄCZNIK NR 8 DO SWZ - WZÓR UMOWY (DOCX, 59.10Kb) 2021-08-13 11:52:04 3
ZAŁĄCZNIK NR 9 DO SWZ - IDENTYFIKATOR POSTĘPOWANIA (DOCX, 10.75Kb) 2021-08-13 11:52:04 2
ZAŁĄCZNIK NR 10 DO SWZ - EDYTOWALNY FORMULARZ JEDZ (DOCX, 58.00Kb) 2021-08-13 11:52:04 2
JEDZ-INSTRUKCJA-2021.01.20 (PDF, 1.69Mb) 2021-08-13 11:52:03 3
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (PDF, 13.05Mb) 2021-08-13 11:52:03 5

Wyjaśnienia i modyfikacje


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Kamila Majcherek-Klimas

Data wytworzenia:
10 sie 2021

Osoba dodająca informacje

Krzysztof Grzelka

Data publikacji:
13 sie 2021, godz. 11:55

Osoba aktualizująca informacje

Krzysztof Grzelka

Data aktualizacji:
29 wrz 2021, godz. 13:24